[Supercard DS One] VS [R4]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
08
Registrerad
Feb 2005

[Supercard DS One] VS [R4]

Vilket skulle ni ha valt?

Jag valde Supercardet, men börjar nästan tveka nu... =/ Finns det intresse för en recension?

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Nov 2003

Re: [Supercard DS One] VS [R4]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaTant
Vilket skulle ni ha valt?

Jag valde Supercardet, men börjar nästan tveka nu... =/ Finns det intresse för en recension?

Självklart vill vi ha en recension. Själv har jag valt R4, dyker väl ner i slutet av januari.

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus Sabertooth X58 | Gigabyte GeForce GTX 780 3GB OC | Corsair 16GB 1600MHz | 120GB 2.5" SSD Intel X25-M + 120GB 2.5" SSD OCZ Vertex 2 + Samsung 840 EVO Basic 250GB + 1TB Samsung Sata | BenQ XL2420T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
08
Registrerad
Feb 2005

Okej, då skulle en recension på R4 uppskattas av mig också...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östergötland
Registrerad
Dec 2004

Har beställt R4 DS, hämtas nog ut ikväll.
Kan försöka skriva lite ikväll om jag hinner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Penthouse
Registrerad
Jul 2001

Jag fick hem min R4 idag men har inte haft tid att plocka upp något minneskort än. Min största förvåning var att det är ju faktiskt 2st R4-kort i förpackningen. Det hade jag ingen aning om. Men jag har som sagt inte haft chans att testa den än.

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Jag fick hem min R4 idag men har inte haft tid att plocka upp något minneskort än. Min största förvåning var att det är ju faktiskt 2st R4-kort i förpackningen. Det hade jag ingen aning om. Men jag har som sagt inte haft chans att testa den än.

Är det verkligen två kort eller bara svart och vit kassett som du kan byta mellan?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Penthouse
Registrerad
Jul 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shad0w
Är det verkligen två kort eller bara svart och vit kassett som du kan byta mellan?

Det är väl självklart att det inte är två kort. Hur dum kan jag vara? Jag måste erkänna att jag var lite trött när jag öppnade den. Men så skulle jag testa den svarta och det hände inget med den i. Då gick det upp för mig att det kanske bara var ett extra "skal".

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
08
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Det är väl självklart att det inte är två kort. Hur dum kan jag vara? Jag måste erkänna att jag var lite trött när jag öppnade den. Men så skulle jag testa den svarta och det hände inget med den i. Då gick det upp för mig att det kanske bara var ett extra "skal".

Jag ska börja på en recension nu, med lite bilder på min SCDS...

Sen kan jag rekommendera Clas Ohlssons Kingston Micro SD, funkar jättebra med alla kort och spel...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2002

Fann denna recension igår. http://gbatemp.net/index.php?showtopic=41279
Har även köpt R4 själv och den funkar prima, använder Kingston Micro SD 1GB minne.

Edit: Även jag var så trött att jag först trodde att det var två kassetter men insåg att det var ett extra skal efter en liten stund.

CPU: Intel Core i5 4690K@4,4GHz Grafikkort: Sapphire R9 390 Nitro 8GB Rev.2 @1150MHz
Moderkort: Asus Z97-A Minne: Kingston HyperX Fury (2x8GB) DDR3 1866MHz
Chassi: Fractal Design Define R3 Nätdel: EVGA SuperNOVA G2 750W