Får jag låna ditt XBOX360-spel?

Permalänk

Får jag låna ditt XBOX360-spel?

Hej!

Min XBOX360 bråkar och jag har bara ett spel och har inte råd att köpa ett annat. Jag vill testa med ett annat och se om det är konsollen eller skivan det är fel på.

Skulle jag kunna få låna ett XBOX360-spel i några dagar, max en vecka? Jag bor i Jönköping.

Jag är helt allvarlig. Jag ska ha det i felsökningssyfte. Det ska gärna vara sport-, action- eller bilspel. Det måste vara något roligt så jag är motiverad att spela genom det.

Jag kommer vara mycket försiktig. Inget trams nu i tråden är ni snälla. Jag vill inte förlora min Samsungläsare då den är mycket tystare än Hitachi, så jag är beredd att gå långt för att testa med annan skiva. Butiken jag köpte den av har inte möjlighet att låna ut spel till mig.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Gå till game och byt det spelet du har annars

Visa signatur

System: HP Pavillion

Permalänk

Jag önskar att jag kunde det, men jag vill ha kvar mitt spel. Jag får se hur jag gör med min XBOX360.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk

1 ord: wtf

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

testa en dvd eller nåt

Permalänk

DVD gick bra. Hela filmen gick genom.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kissemisse
1 ord: wtf

Sen när är "wtf" ett ord?

Permalänk

Inget oseriöst snack nu. Då ber jag om rensning av moderator! Era meddelande tillförde absolut ingenting kissemisse och BlueBlood.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Har du ingen videobutik eller liknande i närheten där du kan hyra ett spel?

Visa signatur

//Frazze

Permalänk

Jag tror inte man kan hyra XBOX360-spel, men jag kan ju alltid kolla upp den möjligheten.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Lyckas du inte få tag i någon som vill låna ut ett spel så kan jag tipsa om att CDON säljer TES IV: Oblivion för 289kr.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrRunaway
Jag tror inte man kan hyra XBOX360-spel, men jag kan ju alltid kolla upp den möjligheten.

MrRunaway

I min lokala videobutik går det iaf att hyra XBOX360-spel. Så kolla det. Det är ju mycket billigare än att köpa ett spel iaf.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

har du ingen kompis med 360?

Permalänk
Medlem

Detta har du nog råd med http://www.hyraspel.se/ prova i 10 dagar för 39kr eller nått sånt.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk

om du ska felsöka, varför måste spelet vara roligt?!

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

Re: Får jag låna ditt XBOX360-spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kissemisse
om du ska felsöka, varför måste spelet vara roligt?!

Läs?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrRunaway
Det måste vara något roligt så jag är motiverad att spela genom det.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk

kissemisse:
Om du säger ett endaste ord till i denna tråden begär jag en rensning. Du snackar bara skit...

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrRunaway
DVD gick bra. Hela filmen gick genom.

MrRunaway

funkar det att spela andra skivor så borde det ju va skivan som det är fel på. Om den inte läser spel på nåt annorlunda sätt jämfört med filmer, låter iofs konstgt.

Permalänk
Medlem

Du vill ha kvar ditt gamla spel?
Men om ditt gamla inte funkar vad ska du då med det till?
Byt ut de spelet mot ett nytt (detta gjorde jag förut med NHL01 tror jag de va till PS2) Efter bytet fungerade spelet (Va ngn sorts konstigt tryckfel på lässidan)

Visa signatur

Rock On!

Permalänk

Det är bara ibland den hänger sig. XBOX360 har gått nu sedan 15-tiden och jag har spelat några timmar med en del pauser och den har inte hängt sig. Det är hur märkligt som helst.

Jag ska se hur jag ska göra. Nästa gång den hänger sig tar jag kontakt med Microsoft.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

hur länge har du haft det?
bör det inte gå på nån försäkring eller garanti för felsökning (av spelbutik etc)?

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer