Klargörande ang. stora trådar

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Klargörande ang. stora trådar

Den senaste tidens utveckling av diskussionerna i spelforumet har gjort det uppenbart för oss att ett klargörande om hur reglerna i vissa fall ska tillämpas är nödvändigt. I det här fallet är det fråga om ett specifikt område: stora trådar, till exempel den om World of Warcraft.

Vi har blivit varse om att det råder osäkerhet kring hur stora trådar som den om World of Warcraft ska användas. Situationen är den att vi aldrig tvingar någon att använda de här trådarna, utan att det är valfritt om man vill bruka en av de stora trådarna eller skapa en egen. Däremot är det som alltid viktigt att man söker innan man postar. För att hitta specifika inlägg i de stora trådarna kan funktionen "Visa resultat som inlägg", som finns under Avancerad sök vara mycket användbar. Den gör att man ser resultaten som inlägg och inte som trådar, vilket gör det enklare att leta upp var i en viss tråd som ett ämne tagits upp.

Vid frågor om eller synpunkter på klargörandet, är ni välkomna att använda forumdelen Feedback. Ni kan även kontakta mig direkt.

Jag hoppas att ni även fortsättningsvis kommer att trivas på SweClockers, både i spelforumet och på resten av webbplatsen.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.