lite fråga om crackdown

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2006

lite fråga om crackdown

Får man göra en egen brottsbekämpare i Crackdown eller måste man använda den mörke snubben som man ser hoppa runt i trailerna?

My name is legion, for we are many.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fivelstad
Registrerad
Feb 2005

Re: lite fråga om crackdown

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Får man göra en egen brottsbekämpare i Crackdown eller måste man använda den mörke snubben som man ser hoppa runt i trailerna?

Man kan välja ett antal karaktärer, testa ladda hem demot.

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Timrå
Registrerad
Feb 2002

Som spunkpowa nämde så får du välja character.
Jag hoppas man får göra en egen från scratch i hela spelet, det vore "coolt".

btw, har du något imot att spela som "mörkhyad" eller?

[ASUS Z170i Pro Gaming | Intel i7 6700k@4.5GHz | 16Gb DDR4 | GeForce GTX 970 | Custom Loop Vattenkylning]
Det heter DATOR, inte DATA!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2002

Man får välja utifrån ett gäng fördefinerade karaktärer, sedan så utvecklas den i takt med hur du spelar. Att helt själv bestämma utseendet går dessvärre inte.

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Mar 2004

När jag läste man kunde spela coop i detta spel, men går det inte med splittscreen? känner ju inga andra vänner som har ett xbox 360¨så detta hadde varit kul på festerna att hoppa runt med 2 spelare i samma rum

http://valid.x86.fr/uke4f2
S'ljes billigt med h'lften av sakerna oanvanda phenom 2 955be 8gbram nytt vitt chassi nytt 80bronze 450w halvmodul'rt n'tagg ny 1tb wd blue en towerkylare en h60 som saknar amd f'stet och xfx 6950upplasttill6970 for 1500. samt msi gx740 som behover chassibyte 500kr och macbook mid 2010 fint skick behover ny display bara nytt 4gb minne kopt for 479kr pris 750kr.
mobil:Oneplus One, platta Chuwi Hi8 dualboot

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
R'lyeh
Registrerad
Feb 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mantus
När jag läste man kunde spela coop i detta spel, men går det inte med splittscreen? känner ju inga andra vänner som har ett xbox 360¨så detta hadde varit kul på festerna att hoppa runt med 2 spelare i samma rum

Nej så vitt jag vet fungerar bara System link, ej split screen

Corsair Obsidian 550D | Corsair HX650W | Intel Core i7 4770k @ 4,4 GHz | Noctua NH-U14S | 12GB RAM | ASUS STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING | Samsung 830 256 GB SSD (Windows 8.1 Pro) + 850 Evo 500 GB SSD (Ubuntu MATE 16.04) + OCZ Arc 100 240 GB SSD + 8 TB HDD | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD598 & AE Aego 2.1. | AOC G2460PG + Eizo Foris FS2331 Monitor |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mmhmm..
Registrerad
Feb 2004

Vilket datum gäller för sverige? De flesta butiker säger 22:a eller 23:e, och reklam på olika sidor säger 20:e.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mantus

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Nej så vitt jag vet fungerar bara System link, ej split screen

vet ni eller gissar ni bara ?

det finns ju ett co-op läge...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
vet ni eller gissar ni bara ?

det finns ju ett co-op läge...

System Link och Live är de enda COOP möjligheterna som finns.

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum