xbox360 crackdown/gear of war

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Ursäkta återigen för att detta dra ut på tråden.
Det jag menar är att du inte kan jämföra att skaffa internet till din dator med att skaffa live.
Internet till datorn ger dig tillgång till allt på internet, och mycket är gratis. Det finns sidor med demos och online service som du kan pröjsa för, men det finns lika många gratis alternativ.

Det jag menar är att Microsoft inte erbjuder något alternativ till Xbox, du kan inte göra på något annat sätt än att använda deras live om du vill lira online.

Varför skulle de? Det är inte på nått sätt deras ansvar eller skyldighet att ge dig gratis onlinespel till xbox. De erbjuder en möjlighet att spela vissa spel online och för den möjligheten tar de betalt. Om du vill utnyttja den möjligheten eller inte är upp till dig.

Dessutom är väl alternativen till Xbox360 (jag vet att det inte var det du menade, men det stämmer likväl) PS3, Wii och PC? Är du inte nöjd med de möjligheter som erbjuds en Xbox så köp inte en.

Alltså, problemet här är väl att du vill ha en xbox och kunna spela online men vill inte betala för det och är därför bitter eftersom det inte går att komma runt? Eller har jag fel?

P.S. Såg just ditt sista inlägg. Nej, jag har ingen Xbox360 och har aldrig använt live. Ser bara inte problemet med att nån tar betalt för en tjänst. D.S.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Trodde vi skulle lägga ned detta, men du har visst mycket att säga
Lovar dock att detta blir min sista post i denna tråden

Vill inte ha en xbox, har en pc och det räcker.
Men som pc användare så kan jag inte se att det är hållbart i att ta betalt för möjligheten till multiplayer oavsett vilken konsol det än handlar om.
Kul att köpa ett spel för 500-600kr och inte kunna uttnyttja alla delarna av det utan att betala ytterliggare en månadsavgift förutom själva internet abonemanget.

Så där, nu var det klart. Kjam på dej

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

Jag betalar för xbox live men det är bara för att jag absolut vill lira Gears över nätet. Annars skulle jag inte betala 500kr året.

Xbox live borde vara gratis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yobalt

Xbox live borde vara gratis.

Det är den...i en månad Och ibland får man med 48 timmars gratis Xbox Live när man köper spel

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

jag trodde internet kostade till pc, det verkar inte som ni betalar för ert internet...

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Är crackdown något att ha?
kan man lira coop på splitscreen?
Vilka spel kan man lira coop på splitscreen till x360 forutom gow?

då går det bara att spela multiplayers läget över live på crackdown, eller? man kan inte spela 2 spelare tillsammans som i GTA till PS2 som man kan göra i vissa uppdrag.

Visa signatur

markus