Enkät om Wii- Linköpings Universitet

Permalänk

Enkät om Wii- Linköpings Universitet

Hej!

Vi är två tjejer som läser på Linköpings tekniska högskola.

Vi utvärderar spelsystemet Wii ur användarens perspektiv och blir jätteglada om ett antal av er kan fylla i vår enkät.

Alla svar behandlas givetvis anonymt.

Dessvärre är det bråttom med svaren så maila

perli429@student.liu.se så skickar jag över enkäten så fort jag kan.

Den borde ta max tio minuter att fylla i.

Mvh Pernilla & Anna

TNK067- Människa och system interaktion

Permalänk

tips för att få det att gå ännu smidigare är att lägga upp enkäten direkt på någon ftp, upload-sida eller liknande så man kan ladda ner enkäten direkt och sedan skicka in den till er, snarare än att det skickas en enkät för varje person fram och tillbaka...

Jag har dock inget Wii så jag kan tyvärr ej hjälpa till :s
Lycka till med det hela ^^

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Det bästa hade varit att göra en webbaserad enkät, enklare för användaren och ni slipper skicka ut dessa manuellt.

Jag har tyvärr inte heller någon Wii men man bidrar ju till att tråden håller sig högt upp i forumet så den syns.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shad0w
Det bästa hade varit att göra en webbaserad enkät, enklare för användaren och ni slipper skicka ut dessa manuellt.

Jag har tyvärr inte heller någon Wii men man bidrar ju till att tråden håller sig högt upp i forumet så den syns.

Eller en interaktiv PDF med ifyllningsbara fält och en knapp på slutet som mailar alternativt sparar i en databas.

Permalänk
Hedersmedlem

Eller så gör vi det krångligare och krångligare tills halva projekttiden gick till att utforma ett system för att lämna in enkäten.

Till LiU -gänget, Ni bör berätta om det finns några krav för att vara med på enkäten. Behöver man äga en Wii tex?