sonic & the secret rings

Permalänk
Avstängd

sonic & the secret rings

Hejsan nu finns det nya Sonic ute till Wii har jag hört. Nån som har prövat? Själv tror jag att det är lika dåligt som t.ex Sonic adventure o Sonic Heroes o allt va dom heter. Det sägs vara mer likt originalen till megadrive, men det tror jag inte ett skit på.

Visa signatur

DINMAMMAÄRDINPAPPASMAMMA

Permalänk

Det verkar vara mer likt faktiskt. Men det har inte släppts här än. Tror det stod 2a mars när jag kollade för några dagar sedan. I amerika är det släppt dock.

Permalänk

enligt mej så är dom nyare versionerna utav det gammla hederliga sonic en total katastrof,att dom ens får bära namnet sonic är nästan pinsamt om man gämför med dom gammla goda spelen.

hoppas dom lyckas bättre med detta iaf,bättre samt att man ska se det hela från sidan(plattform)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
enligt mej så är dom nyare versionerna utav det gammla hederliga sonic en total katastrof,att dom ens får bära namnet sonic är nästan pinsamt om man gämför med dom gammla goda spelen.

hoppas dom lyckas bättre med detta iaf,bättre samt att man ska se det hela från sidan(plattform)

Håller fullständigt med.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Avstängd

Utvecklarna vet redan om att deras spel sedan 2d versionerna har floppat totalt, dom har sagt det utåt och dom försöker ändra sig.
Sonic till wii är första steget att försöka rätta deras misstag sedan 2d sonic.
Ps3,360 versionen är hemsk som dom andra 3d sonic, sonic - rings Gameplay har sett bättre ut av det jag sett.

Men det tar nog tid innan dom kommer återfå någon 2d sonic känsla.

Permalänk
Avstängd

Det har fått bättre betyg än dom senaste Sonic's också om det nu betyder något för er. Sedan ser det mer Sonic aktigt ut.
Jag funderar själv på att köpa det och om jag gör det så kan jag skriva lite om det här i tråden.

PS. köpte Excite truck idag riktigt ös i det spelet DS.