kontroller till zelda på Wii

Permalänk
Medlem

kontroller till zelda på Wii

Hade ju tänkt att beställa zelda och Wii nu i dagarna så att jag får det levererat någon gång i början av april när jag kommer hem från min lilla resa... Var inne på dustinhome och kollade och såg att det finns tre olika kontroller. Vilka ska man köpa? Räcker det med den trådlösa som man får till? eller ska man köpa till en Nunchuk (en sån med joystick) och använda båda två? Har ju ändå tänkt att köpa till någon mer kontroll så att man kan spela 2 stycken, (men ska det bli en extra trådlös eller en sån och två nunchuk?) men som sagt, är en Nunchuk bra att ha?

En annan liten fråga, vet någon hur dustin home gör med beställningar nä'r allt inte finns i lager? Kommer de att skicka allt samtidigt eller kommer de att skicka zelda i förväg eftersom det finns på lager!?

/N

Visa signatur

Asus M4N82 DELUXE, SAM3 | AMD Phenom II-X4 940 BE @ 3 GHz | 4 GB RAM | GTX260-216
600W Zalman WZM600-HP | BenQ TFT 21.5'' G2200HD | Antec Three Hundred | 750GB Samsung SpinPoint

Permalänk
Avstängd

Nunchuk får du med när du köper ett Wii och är ett måste i många av spelen.

Permalänk
Medlem

så man får med en nunchuk och en vanlig remote controll då!? måste jag köpa en till av varje vill säga...

Visa signatur

Asus M4N82 DELUXE, SAM3 | AMD Phenom II-X4 940 BE @ 3 GHz | 4 GB RAM | GTX260-216
600W Zalman WZM600-HP | BenQ TFT 21.5'' G2200HD | Antec Three Hundred | 750GB Samsung SpinPoint

Permalänk
Medlem

Ja till wiiet så får du en vanlig Wii-remote och en nunchuk och du MÅSTE ha det när du spelar zelda.

Permalänk
Medlem

hehe, det låter bra det! någon som har svaret på min andra fråga, om dustin och deras leveranser!?

Visa signatur

Asus M4N82 DELUXE, SAM3 | AMD Phenom II-X4 940 BE @ 3 GHz | 4 GB RAM | GTX260-216
600W Zalman WZM600-HP | BenQ TFT 21.5'' G2200HD | Antec Three Hundred | 750GB Samsung SpinPoint