GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Permalänk
Medlem

Anslutningen avbröts
Servern på www.rockstargames.com svarar inte.
* Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en
stund.

* Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
nätverksanslutning.

* Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera
att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

mjo så blev det nog för i stort sätt alla.. Får väl vänta tills imorgon då..

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk

Både rockstar och gametrailers.com är överbelastade nu

EDIT:

Jag kom in på gametrailers, det ser sjukt bra ut, riktigt bra grafik.

Lite väl kort trailer dock, hoppas dom släpper fler.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk

Gamershell har snabba mirrors:
http://www.gamershell.com/download_18488.shtml

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

...

*svimmar*

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Otroligt! Ett givet köp till 360!

Permalänk

Absulot, jag kommer köpa det här dag 1 det släpps.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

Försökte hitta GTA IV tråden först så ja blev bra fundersam varför den inte fanns. Bra att min nystartade tråd stängdes precis.
Men men skitsamma, spelet ser ordentligt läckert ut.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Ge mig till PC! En arab i NYC, moraltanterna lär ju löpa amok! Nån som kan bekräfta vilken tid det utspelar sig? Ser ut som nutid men man har inte så mycket att gå på. Skulle kunna vara att dom spelar på dagens kontroversiella ämne om muslimer?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Ge mig till PC! En arab i NYC, moraltanterna lär ju löpa amok! Nån som kan bekräfta vilken tid det utspelar sig? Ser ut som nutid men man har inte så mycket att gå på. Skulle kunna vara att dom spelar på dagens kontroversiella ämne om muslimer?

Han är ju endå ryss.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

*nickar* Absolut en ryss..... var fick du arab ifrån?

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

ne jag tror inte det är en ryss. jag tror som buck, eller allefall någon från mellanöstern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
ne jag tror inte det är en ryss. jag tror som buck, eller allefall någon från mellanöstern

Hoppas du driver. Är ju solklart en östeurope

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Hoppas du driver. Är ju solklart en östeurope

nopp. jag säger bara vad JAG tror. sen om inte du tror det. fine

Permalänk
Medlem

Jag TROR det är någon från mellanöstern, låter absolut inte som en ryss.. men jag kanske är lite trött

Edit: Nu när jag lyssnar noga så låter det som en ryss faktiskt..

Permalänk
Testpilot

Röstar på ryss jag med, nån får skapa en omröstningstråd om det
Ser riktigt snyggt ut iallafall men undrar varför dom inte tog en helt ny stad.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Det är utan tvekan en östeurope. Dels baserat på accent och utseende, dels baserat på karaktärens utlägg om att ha smugglat och sålt folk. Mänskosmuggling är ett utbrett problem i just östeuropa. Och jag skulle anta att en ryss är troligt. Det är sällan dom väljer något annat land.

Lite väntat är det nog. Dom har gått igenom de flesta andra bakgrunder. Var ju i stort sett bara ryska och japanska mafian kvar att välja.

Jag reagerade på att det utspelar sig i New York. Dom har aldrig tidigare tagit en stad så rakt av. Nog för städerna i tidigare spel har haft liknelser med andra riktiga städer. Ska bi väldigt intressant att se hur dom har tolkat NY.

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk

Missade du Frihetsgudinnan eller?

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Glömsk

Jäklaranama vilket spel det här kommer bli! Det var inte igår man faktiskt såg fram emot ett nytt spel.

Har ni förresten tänkt på att alla huvudkaraktärer skulle kunna varit med i ett gäng från de tidigare spelen?

Edit: För att förtydliga. Maffian har ju funnits i många GTA-spel, sedan spelar man en i Vice City. "Gangsta"-gäng fanns i Vice City, och så spelade man en i San Andreas. Och rysska maffian fanns i GTA1/GTA2. Kommer ihåg när man slungade molotov coctails och grejer, mysigt.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

Upp med en hand dom som tänker försöka krasha ett flygplan eller två in i frihetsgudinnan!

*räcker upp en hand*

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Inga luftburna fordon i trailern. Kanske just därför?

Trailern avslutades med "18+" vilket ger R* utrymme för en hel del kaffe iaf...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Dom hade inte med alla fordon i spelet, väldigt kort trailer.

Hoppas dom har med flygplan och helikoptrar, dom har alltid varit mina favvo fordon i GTA.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Vad tror ni gör GTA spel så bra och vad är viktigast för bra spel upplevelse?

För mig viktigaste är:
- Att man kan köra alla slags bilar och fordon, flyg, båt, motorcykel, etc.
- Att bilarna har kollision när man krockar med något så ska det ta skada och brinna även hus ska ta skada
- Att man kan bygga och köpa eget empire och samla pengar
- Att det finns gömda föremål sprida över alla område och hitta de
- Att man kan simma och köra båt samma som Scarface imprtera droger etc.
- Att det finns fotgängare och folk på gatorna
- Att man kan köpa kläder och ändra sitt utseende etc...
- med mera...

Permalänk

Det viktigaste är väl som det alltid varit... snabb enkel action med en total massa onödigt våld Fy fan vad vackert det såg ut... kommer bli läskigt att plöja genom folkmassor med en feting stridsvagn ...
scary scary

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Medlem

jäklar vad mäktigt det såg ut!! jahapp nu är det bara att längta då

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardwired

Jag reagerade på att det utspelar sig i New York. Dom har aldrig tidigare tagit en stad så rakt av. Nog för städerna i tidigare spel har haft liknelser med andra riktiga städer. Ska bi väldigt intressant att se hur dom har tolkat NY.

Det stod ju Liberty City lite överallt i trailern så det är ju inte New York rakt av utan en gammal bekantskap från trean...

Rockstar brukar ju som sagt inte använda städernas riktiga namn.
Jag är dock förvånad att dom återanvänder städer när dom har så många att välja på.

För övrigt så är snubben solklart en östeuropé.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Hahaha! Det här kommer bli så sjukt kul!
Jag bor på 46th street and 5th avenue och jag jobbar högt uppe i Empire State Building. Galet kul att dra en stridsvagn längs 5th avenue och sno flygplan från JFK!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Inaktiv

Verkar riktigt jälva grymmt och ang huvudpersonen, han ser ju helt klart ut och va från ryssland eller när liggand eländer.

Permalänk
Medlem

Hehe, läste inte så noga i början av denna tråd, allt jag såg var "Coming 3.29.07". "Holy crap det var ju igår" tänkte jag men lagom ledsen i ögat blev man när man såg "Coming 10 16 07" på hemsidan... Surt, är ju evigheter kvar

Edit: Till mitt försvar kan jag säga att jag vart vaken i ca 30h. Hemtentor ftw