Super Mario Galaxy, ny video...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Super Mario Galaxy, ny video...

Wow, måste faktiskt säga att Super Mario Galaxy ser jäkligt coolt ut!

Ny video: http://rapidshare.com/files/20070081/C_g6BRRIqwjrL5FRko2ZHsid...

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Täby
Registrerad
Maj 2002

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2006

Tyckte de såg skittråkigt ut..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2001

Jag tyckte det så lite väl rörigt ut och att man inte hade nån aning om vart man skulle eller vad som var upp eller ner eller vad.

Förhoppningsvis är det bar en väldigt liten del av hela spelet som är sådant, då har det potential att vara hur kul som helst..

Men som det ser ut där tror jag nästan mer på Super Paper Mario, det verkade riktigt hett faktiskt.

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Det här spelet lär nog bli det första spelet jag lär ha problem att navigera mig själv i ^^ har alldeles för bra plats minne... men ush här ser man värkligen inte vad som är upp eller ner... eller vad...

Aja kommer säkert bli intresant... nu om man lyckas någonsin få tag på ett Wii vill säga.

Speldator: SB i7-2600k @ 4,5Ghz P8Z68-V Pro, 16GB DDR3, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Tablet: Surface Pro, Konsoler: PS2/3/4, Xbox 1/360/One, Wii U, PS Vita, 3DS+++

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Localhost
Registrerad
Mar 2002

Det ser... hmm.... ja konstigt ur. Inte mario längre.

Får hopaps att super mario 1 - 3 från nes kommer ut på wii shop snart, där snackar vi mario.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Aug 2004

Detta kommer bli årets spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx

Får hopaps att super mario 1 - 3 från nes kommer ut på wii shop snart, där snackar vi mario.

Kolla in trailers för Super Paper Mario.. jag tror att du kommer bli väldans sugen på det!

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx

Nej, där snackar vi 2D-sidoskrollande Mario

Jag tycker att Galaxy ser helt sjukt bra ut.
Visst, ibland kanske det verkar som att man inte vet vad som är upp eller ner, men det är nog en del av spelidén och jag tror att Nintendo har gjort det på ett väldigt bra sätt så det inte är förvirrande alls.

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Ja, jag tycker också att man får skilja på 3d mario och 2d mario. Jag är väldigt sugen på Galaxy... ser ju jäkligt snyggt ut dessutom. Men jag är sugen på Paper Mario också, för 2d-nostalgi. Jag hade gärna sett en uppdaterad version av New Super Mario Bros från DS'en till Wii också. Nu måste jag bara köpa en wiikey också.

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Jun 2004

Tror Super Mario Galaxy kommer att bli skitkul.
Super Paper Mario är ju inte bara 2D, där är 3D också.

Asrock Fatal1ty Z68 Pro. G3 | Intel Core i5 2500k @ 4,6 GHz | Nvidia Geforce GTX Titan SLI | Corsair Vengeance LP 1600 MHz 8 GB | 1 st Plextor M3 Pro 128 GB, 1 st Intel X25-M G2 80 GB, 1 st Samsung 840 Basic 250 GB, 1 st Samsung 850 Pro 1 TB, 1 st WD Velociraptor 150 GB, 1 st Seagate 7200.10 500 GB, 2 st WD Caviar Green 1 TB + 1 st 3 TB | Fractal Design - Define XL | Silverstone Strider 1000 W