Hittar ej xboxkontroller

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Hittar ej xboxkontroller

Hejsan!

Jag köpte mig ett xbox 360 för etag sedan.

IDag skulle ajg sätta på det och spela så klart, men hur mycket jag än trycker på mittknappen och på konsollen så vägrar den hitta kontrollerna. :/ Dom bara ligger där och blinkar. Har bytt batterier i dem också, men ingen player 1 lyser.. Ingen annan spelare heller för den delen.

Vad ska jag göra?

mvh
Calle

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

har du kanske nåt annat på samma frekvens som stör i närheten?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

hm, inget nytt som har kommit till.. Jag mena, det funkade ju utmärkt i förrgår.

mvh
Calle

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Andra sidan järnvägen
Registrerad
Jul 2001

*tråd flyttad*

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skaftö
Registrerad
Dec 2004

Testat att trycka på den lilla sync knappen som sitter fram på kontrollen och sync knappen som sitter fram på xboxet? (knappen till höger om minneskorts platserna)

Acer 7750G | 8gb DDR3 | Samsung 840 Evo 120gb SSD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2006

Re: Hittar ej xboxkontroller

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_FAS
Hejsan!

Jag köpte mig ett xbox 360 för etag sedan.

IDag skulle ajg sätta på det och spela så klart, men hur mycket jag än trycker på mittknappen och på konsollen så vägrar den hitta kontrollerna. :/ Dom bara ligger där och blinkar. Har bytt batterier i dem också, men ingen player 1 lyser.. Ingen annan spelare heller för den delen.

Vad ska jag göra?

inte konstigt att det krånglar, du ska inte trycka på knappen mitt på dosan, utan den lilla ovanpå.

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI