hur snabbt minneskort till R4ds

Permalänk
Medlem

hur snabbt minneskort till R4ds

Hej hopp!

ja ghar precis beställt ett R4 till min nDS Lite. Vilket minneskort ska jag ha? Hur vet jag hur snabbt kortet är? är det Ultra I eller Ultra II som gäller? någon kanske kan förklara allt för mig. duger http://www.webhallen.com/prod.php?id=67862 exempelvis

jag har googlat och sökt på forumet men hittar inget

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk

jag kör med det kortet, beställde även från webhallen och ja det fungerar mycket bra.

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

Kolla längst ner på den här sidan för lite info om olika märken.

Jag kör med ett vanligt Sandisk 1Gb och har inte stött på några problem alls, jag har dock inte prövat det med de (ö)kända Castlevania spelen.

Visa signatur

We're special in others ways. Ways our mothers appreciate.

Permalänk

Använder mig av följande kort: Kingston 1GB MicroSD.

Funkar klockrent, även med Castlevania spelen.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk

Det här kör jag med eftersom det ska vara lite snabbare än de flesta andra korten:

225 kr på Scandinavian Photo

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man converterar G6 saves till .sav formatet?

Har nyss köpt en r4:a för att min g6 gick sönder.

För att inte vara altför offtopic:
http://www.r4ds.com/development-en.htm

eller som det står på förpackingen:

"Supports any microSD card speed with no lag in game"

Spelar alltså ingen roll vad man köper, jag köpte ett 1gb micro sd på webhallen för 128kr inkl frakt.

Visa signatur

Ja men hej!