Permalänk
Medlem

Xbox 360 sidor

Hej vet ni några bara internet sidaor som bara handlar om xbox/xbox360 och helst svenska?

Visa signatur

Hp Pavilion 1224eo

Permalänk
Medlem

JAg kan själv säga att jag inte hittat någon svensk sida som kommer i närheten av Teamxbox och dess forum. Då menar jag inte att svenska sidor är dåliga. Men de på TX forumet är blixtsnabba med nyheter, nya screenshots och allt sådant trevligt.

www.teamxbox.com

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Vet inga bra svenska Xbox 360-sidor, men jag kan rekommendera en superb utländsk sida som har rätt bra koll på saker och ting. Tidningsscans, bra encoding på filmklipp, många screens: Xboxyde.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Vet inga bra svenska Xbox 360-sidor, men jag kan rekommendera en superb utländsk sida som har rätt bra koll på saker och ting. Tidningsscans, bra encoding på filmklipp, många screens: Xboxyde.

Xboxyde är den enda Xbox sidan jag använder!
Riktigt bra och snabba med nyheter, samt bra klipp som du själv sa!

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Kan rekomendera www.xbox-scene.com Men jag verkar vara ensam om att tycka det ^^

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Avstängd

xbox.com? Blandade språk i forumet dock.