Var köper man godaste hamburgaren?

Permalänk
Medlem

Sorry, den absolut bästa hamburgaren alla kategorier serveras på Ekerö Grillen.

Har varit förbi där ett flertal gånger och alltid samma höga klass: Färskt bröd, sallad perfekt tillagat......helt super..

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6600 - Corsair TWIN2X 5400 DDR2 2048mb -GeoForce 7600gs -WD 500gb 16mb cache.

Permalänk
Medlem

Monroes i Sandviken har sjukt goda burgare. Och stora om man nu gillar det.

Den största som kostar 169kr gör verkligen rätt för sitt namn, Helan: 450g burgare, 150g Bacon, Ost ,Stekt Ägg, 150g, Fläskfile, 150g Gurka, Tomat, Salsa
Helt sjukt. 1kg mat ungefär.

http://www.monroes.se/hamburgare.htm

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

McDonalds senaste Gourmé-burgare var faktiskt riktigt goda! Annars fungerar alltid Burger King.

Visa signatur

Ge oss tillbaka det ni tog från oss, ÖÄ
Edit: Ja, nu vare tillbaka. Vilken lycka!

Permalänk
Medlem

Ingen lätt fråga... Men JV uppe i luleå är hemskt gott

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Monroes i Sandviken har sjukt goda burgare. Och stora om man nu gillar det.

Den största som kostar 169kr gör verkligen rätt för sitt namn, Helan: 450g burgare, 150g Bacon, Ost ,Stekt Ägg, 150g, Fläskfile, 150g Gurka, Tomat, Salsa
Helt sjukt. 1kg mat ungefär.

http://www.monroes.se/hamburgare.htm

Shit! Tror jag måste vallfärda dit...

Permalänk
Medlem

Spammade lite i fel tråd om sånt här. Men Hard Rock Cafe har lätt Sveriges bästa burgare. Käka en där så vill duinteha nåt annat:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag är Big Mac människa.

Cheese på andraplats.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Kenneths i Karlstad .

O nu ska ju Max öppna här ,så då får man ett till ställe att gå till.

Permalänk
Medlem

http://www.texassmokehouse.se/

Texas Burger alltid! och Neglingegrillen om man ska ha kebabrulle

Permalänk
Medlem

Vega Baren äger alla andra ställen

http://www.hamburgerbar.com/

VEGA SPECIALITETER
SAMBALBURGARE
Hemmagjord 100 % nötkött, bröd
bearnaisesås o. sallad

Permalänk
Medlem

Torvalla i Haninge har jävligt goda Hamburgare. Men även riktigt maffiga Kebabtallrikar!

Annars är Vega Baren den absoluta favoriten!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Åt jusst den godaste burgaren i mitt liv.

På Sibylla.

En 150grammare med enbart massa tomat och ost INGET annat jox.

Den var himmelsk.

Sry om jag gjorde ert hungriga

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Big Boy i Sundsvall har jävligt bra burgare, nog de bästa jag ätit.

Permalänk
Medlem

i den där lille korvkiosken utanför Willys/Jula här i Västerås/Erikslund.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Filips Grill i Nacka (Saltsjöbaden) utanför Stockholm, deras Pitaburgare är bäst!

pita.se

Jag var precis igår på Filips grill vid fisksätra och provade Pita burgare för första gången. Fan vad god den var. Bästa snabbmaten jag ätit. Lätt. Folk vallfärdar dit, även från upplandsväsby!

Hett nygräddad pitabröd direkt från ugnen, massor av smält ost och en 200g burgare, krispig sallad + grönsaker + majonäs och räksallad. Det var en riktigt tokstor hamburgare. Och den bästa jag någonsin provat. Fan vad sugen jag blir nu igen.

Men nu har han tagit över Birger Jarls grillen också, Birger Jarlsgatan 62, stänger kl 20.00. Så där kan man få Pita burgare numera. Min lycka är gjord!
Välkommen till Filips Pizza och Grill, med den absolut godaste pitan i stan!

Permalänk
Medlem

Ätter sällan hamburgare men det blir oftast Sybilla annars så tyckte jag att dom hade goda hamburgare på gammla Buddy`s.. Har inte käkat hamburgare hos dom i stan..

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Hard Rock har riktigt bra burgare, sen skall Mellow ha riktigt grymma med. Testar eventuellt Mellows ikväll.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Derox:

Hard Rock har riktigt bra burgare, sen skall Mellow ha riktigt grymma med. Testar eventuellt Mellows ikväll.

Hard Rock's Legendary 10oz Burger är brutalt god, coolt också att man får in en rambo-kniv när man beställer den ^^

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Svårt att säga var man köper den absolut godaste burgaren, men några av favoriterna är:
Texas Burger Co - välgjorda och goda!
Vegabaren (sambalburgare) - kryddig och galet god!
O'learys Boston Celtic BBQ Cheeseburger - Mmmmmm!
Grill Ruby - dyr burgare men grillad över öppen eld och härligt tjock!

Har inte provat hard rock än, låter som man måste göra det.. hmm.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem
Skrivet av saddam:

Jag var precis igår på Filips grill vid fisksätra och provade Pita burgare för första gången. Fan vad god den var. Bästa snabbmaten jag ätit. Lätt. Folk vallfärdar dit, även från upplandsväsby!

Hett nygräddad pitabröd direkt från ugnen, massor av smält ost och en 200g burgare, krispig sallad + grönsaker + majonäs och räksallad. Det var en riktigt tokstor hamburgare. Och den bästa jag någonsin provat. Fan vad sugen jag blir nu igen.

Men nu har han tagit över Birger Jarls grillen också, Birger Jarlsgatan 62, stänger kl 20.00. Så där kan man få Pita burgare numera. Min lycka är gjord!
Välkommen till Filips Pizza och Grill, med den absolut godaste pitan i stan!

Har aldrig varit med om en så upphåsad burgare, snackades så jävla mycket om Filips i skolan för jag gick med halva Fisksätra i gymnasiet käkar man där en gång så är man fast.
Har man tillgång till bil och är hungrig så är det alltid Filips som gäller.

Skrivet av Guru Meditation:

Svårt att säga var man köper den absolut godaste burgaren, men några av favoriterna är:
Texas Burger Co - välgjorda och goda!
Vegabaren (sambalburgare) - kryddig och galet god!
O'learys Boston Celtic BBQ Cheeseburger - Mmmmmm!
Grill Ruby - dyr burgare men grillad över öppen eld och härligt tjock!

Har inte provat hard rock än, låter som man måste göra det.. hmm.

Käkade på hardrock för något år sen på Sveavägen, verkligen inget speciellt med tanke på priset. Hammburgetallrik med läsk för ~200kr det är dubbla smokehouse på Texas som är bättre

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

MAX såklart!

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

McDonalds, om man gillar gamla hamburgare som säljs som nya

Annars MAX där man får goda burgare, som dessutom är klimatkompenserade.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Kan rapportera att burgaren på Mellow är sjukt god :). Stor och bra.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Skojar inte när jag säger "Johans" i Jakan!!!! gaaaaaad sicka fetingar! billiga också! typ 100 gram protte direkt i kistan

(under sats)

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Burger inn, falkenberg. Alla gånger..

Burger Inn

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Har aldrig varit med om en så upphåsad burgare, snackades så jävla mycket om Filips i skolan för jag gick med halva Fisksätra i gymnasiet käkar man där en gång så är man fast.
Har man tillgång till bil och är hungrig så är det alltid Filips som gäller.

Jo fan. Jag fattade inte det. Ända tills jag åt där första gången för nån vecka sen. Nu är jag fast. För evigt. Filips har fått en ny stamkund! Varje person som provar Pitaburgaren blir fast för evigt. Den är så bra. Bäst av all snabbmat jag provat. Fatta, folk vallfärdar ända från uppplandsväsby ned till sthlm, för att äta pitaburgare. Det är seriösa grejer!

Om man har vägarna förbi birger jarls grillen så måste man prova. Man gör sin mage en tjänst då!

Permalänk
Medlem

Dom jag ätit på så är Burger KING den godaste!

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk

Max > Burger king > mc donalds

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.