Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk
Medlem

Jag hängde knäveck i en duschdraperistång...

Behöver jag säga att jag var full och stångjäveln inte höll för det hela?

Ramlade rakt ner med huvudet först i betonggolvet under.. kunde knappt röra nacken i ett par veckor framöver...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

*Snattat ett antal gånger när man var liten
*Gått bakom pantmaskinen och tagit alla flaskor och pantat dem igen
*Tagat minst 5 spårvagnar med grafiti
*Stoppade in låtsas pengar i godisautomaterna
*Letade guld med min metalldetektor på gården, hittade två 5or
*Lurade småbarn på pokémon kort
*hoppade i en iskall sjö för att få en tjej att ta av sig trosorna (13år gammal)
*fick en flaska i huvudet för att jag spanade in en tjej bröst på stranden
*Gjorde/Sa världens idiotiska grejer till en tjej jag verkligen gillade, vet inte vad jag tänkte på seriöst O_o
*Bröt armen när jag stod målvakt i fotboll
*Försökte ta bollen av en tjej i en innebandy match, det resulterar i att jag får klubban i skrevet.
*Vislat i en bank i Iran
*Tog en massa grus och gav till en ädelstenshandlare
*Ville bli arkeolog när jag var liten så jag sprang runt med massa fågelben i fritids
*Kastat 50öringar på folk från 8de våningen
*Ändrade en tjejs telefonsvarare till "Hej jag heter emily jag har stora pattar, jag har inget mer" och så fick hennes moster reda på det efter att ha ringt utan svar... fick lite konsekvenser ja...

Permalänk
Glömsk

Har ingen enskild korkad händelse att bjuda på. Däremot kan man ju fundera på smartheten i att dricka över 1 liter Coca Cola varje dag i 9-10 år. Mina bakre kindtänder i nederkäken ser ganska jävliga ut.

Nu för tiden dricker jag kranvatten istället.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim

*Kastat 50öringar på folk från 8de våningen

Alla som sett mythbusters vet att det inte är speciellt mycket farligare än att kasta från andra våningen. Som värst fick dina offer ett litet pyttesår i huvudet. Så du behöver inte vara orolig att du skadade någon för livet.

Sen angående vissla i en bank i Iran. Jag antar att det är någon grej som är förbjuden eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Alla som sett mythbusters vet att det inte är speciellt mycket farligare än att kasta från andra våningen. Som värst fick dina offer ett litet pyttesår i huvudet. Så du behöver inte vara orolig att du skadade någon för livet.

Sen angående vissla i en bank i Iran. Jag antar att det är någon grej som är förbjuden eller?

Olagligt och olagligt, men jag fick lite blickar från vakterna och då är det inte vakter med batong vi snackar om.. Som tur var så var jag liten så jag blev bara utkastad

Ps: Även om jag har gjort allt det där ovan så är jag faktiskt en god kille xD

Permalänk
Medlem

En hundratals osmidiga utalanade som jag fått äta upp sen.

Men det var rikigt dumt att hoppa ner från en lyktstolpe, kunde inte gå på två veckor sen nästan, hade precis tagit semester då med.

Permalänk
Medlem

Jag står för allt jag gör på fyllan!

hmm dumma saker man gjort.. hahah ingen här som är polis va?

1. Gjorde en bomb som briserade förtidigt, vilket resulterade i att jag fick gå 3 månader i bandage och fick hud transplanterad till handen.
2. Smällde av ett batteri med raketer i ljushallen i skolan.
3. Stoppad i 90 på 30 väg... på moped.
4. KÖrde för fort på moped, drämmer rakt in i en Volvo 850 kombi.
5. Spenderade 2 dagar i häktet i Norrköping efter Hammarby - Norrköping.
6. Spenderat en finlandskryssning i fyllecell.
7. Snattat när man var under 15
8. åkt 100 över alla hastighetsgränser. Dvs 130,150, 170, 190, 210, allt på vägar som har nämnda gräns, dvs 150 på 50 väg.
9. Hoppat med en bil. Det gör jävligt ont. Bilen håller _inte_
10. Körde för nära en brygga med en båt, gick rätt fort, båten touchade bryggan, båten gick sönder, båten välte, Jag fick jävligt ont.
11. Tände eld på lite t-röd på årets Sweden Rock Festival, varav min stol, partytältet, mitt tält, någons påse, plus marken började brinna.
12. Tävlingsdruckit HB mot en tjej, varav tjejen får åka ambulans och magpumpas...
13. Börjat slåss på krogen XX antal gånger. Temperamentet på fyllan är inte bra.
14. Kopplade fel i en bil så att batteriet fick laddning från generatorn förbi laddningsrelät = överladdat = batteriet bokstavligen smällde...
15. Kopplat starkström(220v) till polarns stol för att jävlas. Det är inte skadligt, men han blev arg
16. Kopplat in lustgas i en gammal volvo 140, laddade 75hk lustgas genom förgasaren. Den motorn levde inte länge. (vi åkte den bilen ut, så vi fick gå de 2 milen in till närmaste civilisation)
17. Haft thunder-king krig på en sjö(på isen) För er som inte minns, thunderking är typ det fetaste som funnits i fyrverkeri väg. Smällde som fan. Slog ut brevlådor hur lätt som helst. Även gatubelysning, man ställd eden under lampan, sköt upp, kulan la sig i lampan, sedan smällde den och hela lampan flög åt helvete! Kan även skjutas på varandra...
18. Avbrytit en fotbollsmatch på en grusplan här i närheten, var korpfotboll. Jag drar in med Firebirden jag hade då, sladdade runt som fan. Blev sen jagad av båda lagen. men bilen var snabbare

...nu ska jag nog sluta skriva saker

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Jaa... där finns ju en del...
Men den (tekniskt sett) värsta är väl när jag åkte med en polare rattfull (båda var fulla...) i ... hög hastighet på en 50 väg. Lite till försvar är att just den vägen är mer eller mindre öde på dagen, än mer på natten. Men men, oerhört dumt.

Sen så finns där ju en del klassiker som jag inte är allt för stolt över.
Blev vrålfull på personalfesten och somnade till på toan lite
Låg med den där tjejen jag annars inte skulle rört med en tång... en lååång tång.
Låg med polarens lillasyster
Dubbelliv...

Osv

Har egentligen gjort för mycket dumt för att komma ihåg (mycket på fyllan...) och det här är väl egentligen inte det värsta:P

Permalänk
Medlem

ska väl bidra med mina bravader jag med

brännde nästan upp våran övervåning när jag var 12 år. hade sett på fångarna på fortet när dom skulle elda papper, jag gjorde det samma, fast med vanligt hushållspapper. jävlar va det brann. brännde mig på handen och tappade pappret på heltäckningsmattan vi hade då. den brann rätt så bra den med ::P

gjort en massa trevliga saker på fyllan. t ex.

satt på ett tak på 8e våningen när det var avslutningsfest ( hade gått ut 9an)
jag var skapligt full.
samma kväll lånade jag en polares cykel för att få lite luft. på en busshållsplats stod ett par polare. tänkte styla lite så jag gör en stoppie (tvärnita så bakhjulet flyger uppåt) busshållsplatsen ligger längst ner i en backe, och när jag börjar cykla neråt ser jag att bussen har stannat. tänker , va fan det får gå ändå. det hela slutar med att jag crashar rakt in i bussen och spräcker framrutan på den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
ska väl bidra med mina bravader jag med

det hela slutar med att jag crashar rakt in i bussen och spräcker framrutan på den

HAHAHA xD

Skulle också "styla" lite med en cykel, en gammal skitrostig en..
Stegrar för mycket så att jag välter, rakt ner i en vattenpöl, 4 tjejer och en polare börjar asgarva.. Snacka om att man gjorde bort sig.

Fyll på med mer, skitkul att läsa!!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Jag står för allt jag gör på fyllan!
15. Kopplat starkström(220v) till polarns stol för att jävlas. Det är inte skadligt, men han blev arg

Inte skadligt? Helt plöstligt minns jag när min fysiklärar i högstadiet berättade hur hans lumparkompis dog framför ögonen på honom av en stöt från en vanlig väggkontakt. Ingen vågade ta i honom, eller dra ut kontakten till strykjärnet han höll i. (För övrigt därför han berättade historien; man kan alltid dra ut kontakten).

Nog för att jag själv har fått 220v-stötar, och visst, det är väl inte direkt speciellt farligt om man inte har otur. Men det kan absolut gå illa.

Permalänk

En som gick lumpen för många årsedan hade på sig klockor och smycken när han lastade batterier imellan 2 lastbilar kunde blivit en fetsmäll om inte översten bokstavligt talat röt för fullagubbar att han skulle ta av sig metallen .

Virrig som man är så tog jag min nya cykel som jag hade för många år sedan och dro på en cykelvägraka o skulle göra ett fint bromsmärke.. slutade med att jag tog fel brosm cyklen voltade 2-3 gånger och låg 15m bort själv satt jag abra där i gräset vid sidan om.. inte hur jag vet hur jag kom dit men iaf kan nog ha svimamt o haft minnesluckor men aif .. rätt kul var det.

Raggat på ickebyxmyndaiga tjejer.. de skulle fan ha ålderslapp

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Knyckt en gris i Säterdalen på fyllan.. han fick tillbringa natten i polarens garage. Pinsamt värre att lämna tillbaka den dagen efter, men dom tog tillbaka polisanmälan mot att vi aldrig skulle komma dit igen.

Stackars gris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum

14. Kopplade fel i en bil så att batteriet fick laddning från generatorn förbi laddningsrelät = överladdat = batteriet bokstavligen smällde...

hur lyckades du med det, enda sätt jag vet man kan få ett bilbatteri att smälla är att göra fet kortis på det(tex lägga ned huven på det) eller kräma på med 380volt genom det(inte att rekomendera)

överladdat bilbatterier har jag gjort flera ggr även förseglade gele batterier. det enda dom gjort är att börja koka litegrann i ren protest. men överladdning sänker livstiden på batteriet MARKANT.

harfaktiskt tagit in ett bilbatteri och satt det på laddning med en laddare som INTE stänger av och stack i väg över helgen och glömde det på...brusade lagom skönt i det när man kom hem.
men det kan ju smälla om man lyckas antända gasen som bildas när man laddar!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Kopplar man det fel kan det smälla.
Hade en kund när jag jobbade på en bilverkstad som kom in och hade smällt sitt batteri på det sättet.

Det är lite olika från bil till bil misstänker jag.

Permalänk
Medlem

ja kan ju bli kortis på det sättet oxå

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Min lärare hade tappat en shiftnyckel på batteriet i sin bil.. han sa att den blev helt röd och sen så droppade det ner på garagegolvet måste blivir skapligt hett o skönkortis

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Inte skadligt? Helt plöstligt minns jag när min fysiklärar i högstadiet berättade hur hans lumparkompis dog framför ögonen på honom av en stöt från en vanlig väggkontakt. Ingen vågade ta i honom, eller dra ut kontakten till strykjärnet han höll i. (För övrigt därför han berättade historien; man kan alltid dra ut kontakten).

Nog för att jag själv har fått 220v-stötar, och visst, det är väl inte direkt speciellt farligt om man inte har otur. Men det kan absolut gå illa.

Jag stog med en strömbrytare och han hade ström i sig i säkert.. 1-2 sekunder... Och så många stötar som jag fått som elektriker. Man blir bara lite snurrig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
hur lyckades du med det, enda sätt jag vet man kan få ett bilbatteri att smälla är att göra fet kortis på det(tex lägga ned huven på det) eller kräma på med 380volt genom det(inte att rekomendera)

överladdat bilbatterier har jag gjort flera ggr även förseglade gele batterier. det enda dom gjort är att börja koka litegrann i ren protest. men överladdning sänker livstiden på batteriet MARKANT.

harfaktiskt tagit in ett bilbatteri och satt det på laddning med en laddare som INTE stänger av och stack i väg över helgen och glömde det på...brusade lagom skönt i det när man kom hem.
men det kan ju smälla om man lyckas antända gasen som bildas när man laddar!

Hade jag vetat det så hade jag kopplat rätt. Och jag blev precis lika chockad som du. Antagligen måste det ha varit något generalknas på batteriet.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Gjorde nått väldigt korkat för typ en timma sen jag välte med motvikstrucken, en massa skärsår å ont som faen i höger arm ska väll förmodligen in å röntga den om inte farbror doktor säger nå annat, sen så borde jag inte säga allt det där andra som man har hunnit med genom åren menmen det får väll komma senare

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
18. Avbrytit en fotbollsmatch på en grusplan här i närheten, var korpfotboll. Jag drar in med Firebirden jag hade då, sladdade runt som fan. Blev sen jagad av båda lagen. men bilen var snabbare

hahah:D

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum

18. Avbrytit en fotbollsmatch på en grusplan här i närheten, var korpfotboll. Jag drar in med Firebirden jag hade då, sladdade runt som fan. Blev sen jagad av båda lagen. men bilen var snabbare

Haha

kan se det hela framför mig ''burna'' runt på grusplanen med en bira i ena handen och bara skricka WHoooAoaoaoaoaa som en riktig Redneck.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Förutom att göra bort sig på fyllan, sabba några elektriska produkter och sånt så körde jag och min lillebror i min BMW 325 E30. Det gick lite väl fort, ca 180km/h.

Kan inte säga att jag är stolt över det, vet ju aldrig vad som kan ha hänt i dom hastigheterna, samtidigt som att jag hadde ett ganska nytaget körkort på den tiden...

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Citat:

18. Avbrytit en fotbollsmatch på en grusplan här i närheten, var korpfotboll. Jag drar in med Firebirden jag hade då, sladdade runt som fan. Blev sen jagad av båda lagen. men bilen var snabbare

[/B]

Hahahaha.
Kan riktigt tänka mig ronny & ragge-temat i bakgrunden

"Yeeeehaaaaw!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kingenandy
Gjorde nått väldigt korkat för typ en timma sen jag välte med motvikstrucken...

Fick mig att minnas en rätt rolig grej på mitt förra jobb som jag gjorde.

Vi hade en liten eldriven motviktstruck där, och jag jobbade på lagret så vi hade väl inte överdrivet med saker att göra på nätterna, utan körde mest runt i trucken för att jävlas med surgubben som kom dagen efter och då var batterierna helt slut.

Men i alla fall, jag och en kompis som också jobbade där bestämde oss för att köra lite race mellan pallställen. Dom var ca 80 meter långa och så stog dom på rad 4 st, så man kunde köra en slinga mellan dom och vända vid änden, ja ni fattar nog.

Jakten på den perfekta tiden började och det var en jämn kamp. Efter ett tag gick det inte köra mycket fortare än vi gjorde så vi tänkte göra det hela lite spännande.

Som några vet så är gummihjul + betonggolv + vatten inte en jättebra kombination, det blir ganska halt. Vi hällde lite vatten i varje krök på vardera sida så vi skulle kunna sladda lite.

Till en början gick det bra då vi tog det lungt, men så ökade farten och det slutade ju inte bättre än att jag får ett riktigt jäkla bredställ och trucken snurrar. Som tur var så välte den inte, men jag vet inte om det hade vart bättre för hela resan slutade med att de båda gafflarna stod rätt ut genom väggen (tunn plåtvägg alá industri).

Det var inte kul att förklara det för chefen på morgonen. Men det var bara ett sommarjobb så jag fick jobba kvar, men dom tog truckkortet av mig.

Permalänk

Då ska vi se...

* Klökts min dåvarande flickvän i ansiktet precis innan jag skulle föra in den... Avd Bakfyllesex är varierande.

* Blivit påkommen med nävarna i dajmkola på natten mellan två marknadsdagar. Avd. Kleptoman på fyllan

* Inledde en annan historia med "Min flickväns... pojkvän... Är jag" Avd. Vissa saker släpper folk aldrig.

* Kastade en hink is på en bartender i Thailand. Han kastade en flaska över mitt huvud och träffade mig flickvän på benet. Bulan sitter kvar 8 mån senare. Höll på att åka på ordentligt med stryk.
Avd. Ko-Phangan är ett festligt ställe.

Tack.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Haha

kan se det hela framför mig ''burna'' runt på grusplanen med en bira i ena handen och bara skricka WHoooAoaoaoaoaa som en riktig Redneck.

Hahah ungefär något sådant, nytaget körkort, bil med massiv V8:a... Då är det roligt att sladda runt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Förutom att göra bort sig på fyllan, sabba några elektriska produkter och sånt så körde jag och min lillebror i min BMW 325 E30. Det gick lite väl fort, ca 180km/h.

Kan inte säga att jag är stolt över det, vet ju aldrig vad som kan ha hänt i dom hastigheterna, samtidigt som att jag hadde ett ganska nytaget körkort på den tiden...

Inte stolt över att köra fort? Är väl något man gör dagligen. Först för att det är så förbannat roligt, sen för att det finns så fina vägar där man kan hålla 150+ utan problem. Dock skall man inte hålla de hastigheterna om man inte har en bil som klarar de hastigheterna.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Inte stolt över att köra fort? Är väl något man gör dagligen. Först för att det är så förbannat roligt, sen för att det finns så fina vägar där man kan hålla 150+ utan problem. Dock skall man inte hålla de hastigheterna om man inte har en bil som klarar de hastigheterna. [/B]

Så sant så, men det är de bilarna som är roligast att köra fort med

En Toyota Starlet 80-tals modell t.ex. Jag maxade den i en rejäl nedförsbacke och kom upp i hela 140km/h. Fortare gick den inte, men det kändes som bilen skulle studsa av vägen vid varenda ojämnhet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Hahah ungefär något sådant, nytaget körkort, bil med massiv V8:a... Då är det roligt att sladda runt

Inte stolt över att köra fort? Är väl något man gör dagligen. Först för att det är så förbannat roligt, sen för att det finns så fina vägar där man kan hålla 150+ utan problem. Dock skall man inte hålla de hastigheterna om man inte har en bil som klarar de hastigheterna.

"Klarar dom hastigheterna"? Med tanke på att du hunnit färdas närmare 50 meter innan du ens hunnit flytta foten till bromsen när du tvingas tvärnita i de hastigheterna är ingen fara menar du, bara man har en bil som är bra nog?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum

Hade jag vetat det så hade jag kopplat rätt. Och jag blev precis lika chockad som du. Antagligen måste det ha varit något generalknas på batteriet.

låter som knallgas + gnista!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Finns ju några saker man lyckats med...

1. Druckit alldeles för mycket och beslutat att hoppa över en häck, utan att titta efter vad som fanns på andra sidan. Jo, ett stup som sluttar 2 m ner mot asfalten, slutade i bruten käke, flera tandfrakturer, hjärnskakning samt skrapsår överallt.

2. Druckit alldeles för mycket igen och på fyllan försökt springa ikapp med en kanonsnygg tjej, vurpar bakom en bil och drar upp enorma sår på hela kroppen. Flög upp i hopp om att hon inte såg det, vilket hon inte hade! Success!

3. Lyckats sätta eld på lägenheten när man var en liten slemunge i pyromanåldern. Skönt att den fetischen lade sig tillslut.

Vet att det finns fler saker men dessa är nog definitivt Topp 3. Utan inbördesordning.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)