Linksys släpper ny hemmarouter

Permalänk
Melding Plague

Linksys släpper ny hemmarouter

Tillverkaren Linksys har i dagarna släppt en ny router tänkt för hemmet med modellnummer WRT150N. Den stödjer 802.11n-utkastet och har fyra stycken ethernet-portar med en maximal hastighet om 100 megabit.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Ja den ser väl fin ut. Men klarar den VPN? Inte VPN-passtrough bara... Någon som har tips på en bra trådlös bredbandsrouter som klarar det?

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

Får bli en sådan router i framtiden. Väldigt nöjd med mina Linksys grejer.

Permalänk
Medlem

Viktiga är vad den klarar i throughput.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Avstängd

Dyr. Sen är 4 portar ganska lite imho.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Ingen som har LINKSYS WRVS4400N-EU? 4x10/100/1000, 802.11b/g/n-draft och stöd för 800Mbps throughput (wan-lan)... Den verkar jue vara ett mer intressant alternativ

Permalänk

om den kör linux är det ett självklart köp (troligtvis gör den väl inte detta)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av strejf
Ja den ser väl fin ut. Men klarar den VPN? Inte VPN-passtrough bara... Någon som har tips på en bra trådlös bredbandsrouter som klarar det?

... på OpenWRT.org är det bara att kolla runt efter en router som klarar att flashas om, och då kan du få routern att stödja bra mycket mer än så

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Ingen som har LINKSYS WRVS4400N-EU? 4x10/100/1000, 802.11b/g/n-draft och stöd för 800Mbps throughput (wan-lan)... Den verkar jue vara ett mer intressant alternativ

Den är jag också intresserad av, Hört både bra och dåligt om den.

och pris på 1900... det är en del

Visa signatur

-= In Trance We Trust =-
Intel I7 8086K Limited Edition | 32GB 3600DDR4 | GTX 1070 | 2x1TB WD BLACK SN750 / 2x500GB 850 EVO | AUDIO PRO T8 ADDON |34" LG34UM95-P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Ingen som har LINKSYS WRVS4400N-EU? 4x10/100/1000, 802.11b/g/n-draft och stöd för 800Mbps throughput (wan-lan)... Den verkar jue vara ett mer intressant alternativ

Jag har morkizen

Visa signatur

Servicetekniker och säljare i branschen :: More well known as muZze

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Ingen som har LINKSYS WRVS4400N-EU? 4x10/100/1000, 802.11b/g/n-draft och stöd för 800Mbps throughput (wan-lan)... Den verkar jue vara ett mer intressant alternativ

Jag har en sådan.....klart nöjd......har stöd för Q taggning också.....om man nu behöver det...

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 4600+, Asus M2N32 SLI- Deluxe, 2x1024MB Corsair PC6400, XFX Geforce 7950GX2 Extreme 1GB, 2x150GB HD