nollställa playstation 3????

Permalänk
Medlem

nollställa playstation 3????

jo jag har nyss formaterat min disk som satt i ps3an, för jag ville få bort other os som tar upp 10gb samt få bort den där jäcla folding home skiten, efter 1½ slit å panik lyckades jag sätta tillbaka disken i fungerande skick (fat32) men ak å ve till min förtvivlan fanns ju självklart other os kvar likaså folding home.

nu undrar jag vet nån hur man nollställer ps3an eller får bort skiten? jag vill inte ha det på den simpelt kan tyckas, kommer ringa sony imorn å kolla med dom men tvivlar på att dom ger mig ett bra svar

any ideas?

p.s kan ju vara interna bioset på 512mb eller nåt som ska nollställas men jag vet som sagt inte å behöver hjälp

Visa signatur

Soundwave,Divine,Dl and D.M.T the master emcee's can be found on s23

"Computers are like air conditioners: They work great until you open windows"

Permalänk
Sötast

Varför skulle tillverkaren inte vilja hjälpa?

OtherOS tar väl c:a 10mb, folding@home tar man bort genom att trycka triangel å delete.
Anledningen till att det fattas 10GB är för att du har partionerat den till linux. Åteställ?

Vad är problemet?

Permalänk
Medlem

inget av det funkar, å jag fattar inte att du inte såg att jag skrev att other os tar upp 10gb, skrev det i andra tråden, har provat varje format,restore, setting som finns, sony suger ganska hårt just nu

Visa signatur

Soundwave,Divine,Dl and D.M.T the master emcee's can be found on s23

"Computers are like air conditioners: They work great until you open windows"