Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Att ens flickvän ska känna sig älskad, trygg och behövd är ju bara så 90-tal, självklart ska ett förhållande bygga på osäkerhet och rädsla att förlora den man tycker om. Kanske en släng av otrohet kan krydda det hela ännu mer?

ja helt rätt. Det är det nya i förhållanden nu:O

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Jepp, ett tips av egen erfarenhet om man har ett längre förhållande som gått i stå. Hinta lite om att du börjar tröttna och funderar på att göra slut, då jäklar blir det åka av.

Att ens flickvän ska känna sig älskad, trygg och behövd är ju bara så 90-tal, självklart ska ett förhållande bygga på osäkerhet och rädsla att förlora den man tycker om. Kanske en släng av otrohet kan krydda det hela ännu mer?

Edit: Såg att du antagligen syftade på förhållanden som håller på att rina ut i sanden, men verkar vara många av uppfattningen att just sådant här ska gälla.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Att ens flickvän ska känna sig älskad, trygg och behövd är ju bara så 90-tal, självklart ska ett förhållande bygga på osäkerhet och rädsla att förlora den man tycker om. Kanske en släng av otrohet kan krydda det hela ännu mer?

Helt ärligt, i mitt längsta förhållande på drygt 4 år var jag nära att göra slut flera gånger vilket definitivt fick henne att skärpa till sig och sluta ta mig för given. Hon blev på nytt tjejen jag blev tillsammans med, jag blev "snäll" (som jag vill vara) och så började det om med att hon tog mig för given och att jag inte var tillräckligt spännande. Tog ett tag att fatta att hon inte var något för mig.

Sist jag hörde klamrade hon sig fast vid nåt svin som egentligen inte var särskilt intresserad av henne. Haha, slog mig faktiskt först nu när jag skriver detta att hon är ett praktexempel på det som många är inne på här.

Nä, jag letar fortfarande efter någon som kan bestämma sig för mig som jag är, soft, trogen och gillar att ge blommor och komplimanger, utan att jag måste spela nåt spel hela tiden.

Permalänk
Medlem

Känns som att dagens "förhållanden" dör av efter 3 år.
har varit så för mig i alla fall:) 2 st förhållanden, båda tog slut efter 3 år.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Frågan gnager ju, fick du aldrig tillräckligt med uppmärksamhet hemma? Blev du alltid vald sist till brännbollen? Vad är det egentligen som får dig att försöka upprätthålla den här överdrivna och självmantlade bitterfitta-attityden?

Om du läser mer Arne Anka och kopierar hans still ännu mer kanske du till och med kan få det att låta som om du faktiskt menar det.

Hade en rätt bra uppväxt.
Var faktiskt en jävel på brännboll back in the day.
Jag vet faktiskt inte varför, men det jag säger är ju sant sååå....

Edit:
Och det jag säger baserar jag på egna erfarenheter och även folk i min omgivnings.

Permalänk
Medlem

Hihi, idag ska jag träffa tjejen ^^

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Hihi, idag ska jag träffa tjejen ^^

Grattis.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

jag ska hälsa på en brud iaf om jagh kommer i håg hur hon ser ut och om hon känner igen mig så ^^

haha

annars är det dött

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

min nya strategi som jag började med under denna sommar: Bli bra kompis med massor av tjejer och se vilka man passar bra ihop med... Sen får man helt enkelt se om jag eller tjejen ifråga är sugen på att ta något steg vidare.

Just nu står jag inför det drygaste ever... Två systrar varav båda är jäkligt trevliga och jag hoppas att jag är kompis med dem resten av livet. Den ena har jag varit kär i under en lång tid men hon vill inte riktigt ha mig (vettefan vad hon vill, hon vill nog ha lite av alla) men den andra vill nu ha mig... Men jag vill hellre ha den andra, lååångt hellre. Så vad gör jag då? Tar fel syster och satsa på silver istället för guld? Det känns rejält plastigt... Silver är inte ens det rätta... Det kommer duga och vi kommer säkert ofta ha kul ihop, men den andra är verkligen "the one".

Ah, vi får se, jag ska träffa en annan om några veckor så vi får se hur det känns. Innan året är slut hoppas jag på att ha hittat nån det fungerar långsiktigt med. Kortsiktiga grejer ger jag inte ett skit för.

edit:

Glömde säga att det som JonasC och Ilja hade skrivit var grymt. Det var ett par inlägg till i samma kaliber men jag läste dem lite väl hastigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
meh, det där är ju inget killknep. det är ju mitt knep.

skitsnack. killen är hur lätt som helst att motstå, det är ju i så fall pengarna som lockar. och då är det ju mest synd om killen som blir utnyttjad. för övrigt är det inte så många som vill ha en sockerpappa. i så fall umgås du med fel tjejer. om jag vill ha saker köper jag dom själv.

Sockermamma är ju därimot en dröm utan dess like! vore ju ett mindre mirakel med en brud som köper saker åt en och inte bara bitchar om att de vill ha det ena eller det andra.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Grattis.

Jo, jag träffade henne och hennes kompis.
Sen, så kommer några kompisar till dom, och frågar ifall dom 2 hänger med och kollar på film.

Då sa dom bara "Hej då" och gick :'(
Vad gjorde jag för fel?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Hmm dom verkar juh intresserade ? :/ Ja tjejer är svåra helt klart...

Ska nog träffa en i helgen verkar sjukt underbar (: Vacker e hon me får se vad livet har att erbjuda

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Sockermamma är ju därimot en dröm utan dess like! vore ju ett mindre mirakel med en brud som köper saker åt en och inte bara bitchar om att de vill ha det ena eller det andra.

Hänger du med till LA och blir pool boy? Jag kan åka på onsdag.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Hmm dom verkar juh intresserade ? :/ Ja tjejer är svåra helt klart...

Ska nog träffa en i helgen verkar sjukt underbar (: Vacker e hon me får se vad livet har att erbjuda

Tur att jag har en kompis ( IRL ) som är bäst på tjejer

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maDa
Så gör många tjejer med, så de klart

Inte många, men ändå en överhängande del. Ingen vettig tjej skulle falla för en broke-ass uteliggare bara för han var trevlig. Jag känner alla typer av tjejer.

Det de flesta tjejer jag känner är ute efter är någon som är "spännande".

nu drar du väl det hela till en extrem. naturligtvis skulle inte särskilt många falla för en uteliggare. men där tror jag iofs att det beror mest av allt på hygienen.

skämt å sido så är det klart att en ordnad ekonomi är en viktig del. särskilt om man har tänkt sig att faktiskt leva med en person är det ju jobbigt om ekonomin ständigt tynger ner en. å andra sidan är det ju långt ifrån viktigast. för viktigast vet ju alla vad det är. bra sex såklart.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
bra sex såklart

I second that.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Hänger du med till LA och blir pool boy? Jag kan åka på onsdag.

du kan bli poolboy bäst du vill, jag ska chilla vid poolen och dricka vodka redbull

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
du kan bli poolboy bäst du vill, jag ska chilla vid poolen och dricka vodka redbull

Ouch.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

En kompis fick besök av sin bror med flickvän och hennes tjejkompis ("tjejen"). "Fan vad ful du är i håret", utbrister han när han får syn på henne i hallen, trots att hon var helt nyklippt. Några dagar senare möter han tjejen i centrum. Hon hade varit hos frisören igen och bytt frisyr. Vid deras nästkommande möten var tjejen mycket trevlig mot min vän.

True story.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akira
En kompis fick besök av sin bror med flickvän och hennes tjejkompis ("tjejen"). "Fan vad ful du är i håret", utbrister han när han får syn på henne i hallen, trots att hon var helt nyklippt. Några dagar senare möter han tjejen i centrum. Hon hade varit hos frisören igen och bytt frisyr. Vid deras nästkommande möten var tjejen mycket trevlig mot min vän.

True story.

w00t! Fan vad shysst han var då.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Lite roligt hur tjejer bara behöver logga in på en community, luta sig tillbaks och sedan ha 50 nya meddelanden. Sen med en stor nypa fördomar väljer dom ut dom eller den dom vill börja skriva med och fortsätter så tills dom slutligen träffas är så tihi och mihi gulligull. Sedan tar det slut och repeat. Mellan allt det får vi inte glömma att dom snyftar att det är dom som är offret.

För att inte låta bitter så säger jag, tjejer är överskattad.
Lev för egen skull och inte för nån som inte ens vet va trogen är.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvartVarg
Lite roligt hur tjejer bara behöver logga in på en community, luta sig tillbaks och sedan ha 50 nya meddelanden. Sen med en stor nypa fördomar väljer dom ut dom eller den dom vill börja skriva med och fortsätter så tills dom slutligen träffas är så tihi och mihi gulligull. Sedan tar det slut och repeat. Mellan allt det får vi inte glömma att dom snyftar att det är dom som är offret.

För att inte låta bitter så säger jag, tjejer är överskattad.
Lev för egen skull och inte för nån som inte ens vet va trogen är.

hade jag inte vetat bättre skulle jag tro att du är nydumpad och känner dig lite osäker på din mandom

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

mja dött till 60% då...

fick ett inlägg på ett community " hej msn? "
skrev halvt oseriösat på msn i 2 dagar slutade med att jag ringde och frågade henne var hon var på stan (lite hålligång nu i veckan har det varit) drattade runt där efter henne i 4 timmar iaf, gick hem till en kompis, följde henne till hennes morsa som stod o väntade med bilen.

så nu är jag trött har gått runt 9 000 steg mellan kl 12-2 före det var vi uppe i runt 17000 sist vi kollade, blir samma sak ikväll. vi skulle höras av iaf
fast vet inte hur hon ser på saken, alla var lite överförfriskade men inte borta iaf,

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Tjejer är helt enkelt inte så gulligull som dom framstår.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvartVarg
Tjejer är helt enkelt inte så gulligull som dom framstår.

Skojjar du eller?
De ser väldigt söta och snälla ut på utsidan. Men inombords.. Hemska varelser!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

hemska och underliga är de allt ^^

fick just ett sms av bruden och hennes tjej/kill kompisar som ville ha förfest i stan hoss oss o sen gå ner på stan så

dock är det ju bara vänskap men alltid kul det med så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
De ser väldigt söta och snälla ut på utsidan. Men inombords.. Hemska varelser!

du kanske generaliserar lite väl mycket... i så fall kontrar jag med att killar gärna vill framstå som tuffa och oberörda men är riktiga mesar när det väl gäller, de klarar inte av att tänka på eller komma ihåg mer än en sak i taget och de har undermålig hygien.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
du kanske generaliserar lite väl mycket... i så fall kontrar jag med att killar gärna vill framstå som tuffa och oberörda men är riktiga mesar när det väl gäller, de klarar inte av att tänka på eller komma ihåg mer än en sak i taget och de har undermålig hygien.

Jag var väl kanske lite ironisk.
Fast, jag tycker inte killar har dålig hygien. Men du kanske har personliga erfarenheter?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

De flesta killar har dålig hygien tycker då jag.
Men sen finns det ju tjejer som också har dålig hygien. Så vi ska inte generalisera egentligen...

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
De flesta killar har dålig hygien tycker då jag.
Men sen finns det ju tjejer som också har dålig hygien. Så vi ska inte generalisera egentligen...

Vad är bra hygien? Vad är dålig?

Borstar tänder 2 gånger varje dag. Byter kalsonger och duschar. Tvättar håret med shampo vid varje dusch. Har en bra luktande deo (inte axe )

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1