Permalänk

Drivrutiner till PSLP-LE

Hej!

Har ganska så nyligen fått tillbaka min dator efter att den har varit på lagning, fått moderkortet och hårddisken utbytt. Installerade drivrutiner till grafikkortet samt ljudkortet utan problem, men jag märkte att internet inte fungerade, datorn hittar inte nätverkskortet. Tänkte att det kankse skulle vara nått fel på nätverkskortet, så koppla i ett annat... men samma sak där.

Så jag misstänker att det är drivrutinerna till moderkortet "PSLP-LE" (tillverkare: Asus?) jag behöver för att få rätt på det hela. Problemet är att jag absolut inte hittar drivrutiner någonstanns, efter nån timmes användning av google. Därför vänder jag mig till er nu! Eller kan det kanske vara nått annat som spökar?

Tacksam för hjälp!
/Christoffer

Edit:
Kan tillägga att det är en HP Pavilion d4091.se från HemPC. Har kollat både HP's och ASUS hemsida, dock utan resultat.

Permalänk

verkar va ett litet skumt moderkort..
sitter oxå med ett sånt i en Pavilion d4240.se mejlar man asus så får man inget svar om ens..
verka va nåt speciall anpassat för hp eller nåt..
finns inget info på HPs sida eller nåt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kombirejsarn
verkar va ett litet skumt moderkort..
sitter oxå med ett sånt i en Pavilion d4240.se mejlar man asus så får man inget svar om ens..
verka va nåt speciall anpassat för hp eller nåt..
finns inget info på HPs sida eller nåt.

Mejlade ASUS och dem sa "att dem inte har något moderkort med det namnet". Ja helt klart lite skumt! Men ja lämnade in den på en HP-support så det löste sig, fick även med drivrutiner. Så behöver du dem kan jag nog lägga upp dem på någon FTP.