Silverstone släpper uppföljare till SG01-Evolution

Permalänk
Melding Plague

Silverstone släpper uppföljare till SG01-Evolution

Tillverkaren Silverstone har satsat hårt på så kallade "small form factor" (sff)-chassin de senaset åren. De har nyligen släppt en uppföljare till sff-chassit SG01-Evolution. Det nya heter SG02.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

jag köper nog endå en Thermaltake Lanbox Lite...tycker att den är snyggare!...men annars... en bra nyhet och absolut ett val att fundera över!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk
Avstängd

SFF chassin är så dyra...

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Men så underbara!

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
SFF chassin är så dyra...

800kr, dyrt för ett chassi?

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Blir billigt och bra i slutändan då ett hyfsat 775-moderkort går på 500:- eller AMD motsvarande ungefär på samma summa.

Permalänk
Medlem

lol, googla lite så finner ni att det där chassit har funnits ett tag på asiatiska marknaden. det var den marknaden den skapades för av någon anledning..

SG01B/S-W-Evolution är snyggare ändå. tycker denna var ett steg bakåt. inte ens fönster på den..

Mycket trevligt chassi annars. De som säger att den blir varm äger inte en själv. eller så har dom värdelös hårdvara.. min är svalare än någonsin.

Bästa av allt och anledningen till att jag skaffade en är att man kan köra ATX-PSU som sagt. oftast det som är skräp när det gäller SFF..

Visa signatur

MSI GT73VR Titan