Permalänk
Medlem

Vackra män.

När man har suttit uppe på dom sena timmarna av kvällen och titta på vackra kvinnor har man kanske har blivit lite less på sånt tjafs och sökt sig tilll det andra könet som är ju också ett otroligt sexigt ett. Som sagt lika som på respektive vackra kvinnor tråden så vill jag, om det alltså finns såna modiga män att dom skulle posta bilder på män som har honom som idol (med kläderna på!)..

Är själv öppet bi-sexuell och jag tycker egentligen att ens egen sexuella preferens inte har något att göra med hurdan man är som person.. Och med tanke på att det finns en liknande tråd för hetero män varför skulle då inte detta forum vara jämlikt och bevilja det samma åt gay män?

Sköna fina killar uppmuntrar en alltid

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Equilibrium:

Och med tanke på att det finns en liknande tråd för hetero män varför skulle då inte detta forum vara jämlikt och bevilja det samma åt gay män?

*Trådar sammanfogade*

Oavsett vilken motivering man har till att delta i/beskåda dessa trådar så existerar det redan en samlingstråd i denna anda, som nu återuppväcks genom att din tråd sammanfogas med den existerande.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Hmms, funderat ett tag men kommer knappt på några vackra män på senare tid sedan 2009, ivf inga kändisar av åtminstone lägsta rang.

Om jag anstränger mig kan jag bara komma upp med två just nu.

Derek Muller från Veritasium och Elliot Hulse från StrengthCamp

Svårt att hitta några representativa stillbilder bara.

EDIT:

Derek Muller

Elliot Hulse

Varför är de typ vackra? Welp, de har en inarbetad utstrålning, tar hand om sitt utseende utan att överdriva och deras personlighet i bild är behaglig.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Föredetting

Var ju av nyfikenhet tvungen att kolla igenom tråden. Till mitt stora förtret fick jag konstatera att senast någon tyckte att en långhårig kille var snygg var sju år sedan. Det är kört.

Jag har för övrigt inget att tillföra tråden egentligen, då jag inte finner män attraktiva alls. Däremot har jag lagt märke till fenomenet Benedict Cumberbatch och folk som tycker han är snygg... Det kommer jag aldrig förstå.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk

Nick Jonas?

Dold text
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.