Nya nätaggregat från Silverstone

Permalänk
Melding Plague

Nya nätaggregat från Silverstone

Tillverkaren Silverstone har idag lanserat två nya nätaggregat för hemma-användaren och kontoret. De heter ST35F och ST50F och har effekter om 350 respektive 500 watt.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Bra att det kommer lite budget agg

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Klart överkomliga priser

Permalänk
Medlem

Skönt att se att det kommer lite nätagg med vettiga watt också. Man blev ju lite fundersam efter gårdagens nyhet om 1200W-agget 500W räcker ju trots allt till en dator med C2Q och 8800GTX så länge som man inte överklockar som en galning.

Permalänk
Medlem

Ojojoj 350w agget ser trevligt ut bara det är tyst och har stabila spänningar

Permalänk
Avstängd

Bra att de har hyfsade priser.

Bra att de har 350w också, inte bara massa högwattare...

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

Trevligt med 350 w mer än så behöver man knappast i en modern HTPC. Verkar ju vara hyfsat tysta oxå, men hur är kvaliten?

Permalänk
Medlem

Detta nätagg ser trevligt ut, skulle inte vilja ha ett 600W i en HT som i min vanliga burk...

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB