Större minneskort i Pny:s Optima-serie

Permalänk
Melding Plague

Större minneskort i Pny:s Optima-serie

Tillverkaren Pny som gav sig in på minneskortmarknaden (likt många andra tillverkare) har idag lanserat en 8-gigabytesmodell i sin Optima-serie som är tänkta för profesionella fotografer.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Känns som sweclockers i sin strävan att bli någon seriös IT-sida glömt vad det handlar om.
Ni prioriterar några irrelevanta minneskort framför Phenom-recensionerna som presenteras över hela nätet idag.

På en överklockningssida vill jag se nyheter om processorer, moderkort, kylning minnen och grafikkort och annat relaterat. Jag vill se tester på fläktar, flänsar, radiatorer och pumpar. Jag vill se guider i spänningsmoddning och tweaks.

Men får se nyheter om flashminnen och tester på ergonomiska tangentbord.
Kul att det finns en recension på kylpastor iofs.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Känns som sweclockers i sin strävan att bli någon seriös IT-sida glömt vad det handlar om.
Ni prioriterar några irrelevanta minneskort framför Phenom-recensionerna som presenteras över hela nätet idag.

På en överklockningssida vill jag se nyheter om processorer, moderkort, kylning minnen och grafikkort och annat relaterat. Jag vill se tester på fläktar, flänsar, radiatorer och pumpar. Jag vill se guider i spänningsmoddning och tweaks.

Men får se nyheter om flashminnen och tester på ergonomiska tangentbord.
Kul att det finns en recension på kylpastor iofs.

Jag förstår din poäng, men sweclockers ska handla alltmänt om datorhårdvara, och där ingår minnen som detta. Dessutom så är en del av sweclockers målgrupp intresserad av en nyhet som denna, som jag själv då :).

Visa signatur

Antec P180 | Asus P5B DLX/WIFI-AP | Intel Core 2 Extreme X6800 @4Ghz | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB | XFX GeForce 7900GS 480M Xtreme 256MB | Raptor 74GB | Raptor 150GB | Seasonic M12 700W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Känns som sweclockers i sin strävan att bli någon seriös IT-sida glömt vad det handlar om.
Ni prioriterar några irrelevanta minneskort framför Phenom-recensionerna som presenteras över hela nätet idag.

På en överklockningssida vill jag se nyheter om processorer, moderkort, kylning minnen och grafikkort och annat relaterat. Jag vill se tester på fläktar, flänsar, radiatorer och pumpar. Jag vill se guider i spänningsmoddning och tweaks.

Men får se nyheter om flashminnen och tester på ergonomiska tangentbord.
Kul att det finns en recension på kylpastor iofs.

Gå till A6 och köp en Phenom CPU då^^

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem

Följande mening låter grovt fel:

Vidare klarar minneskortet upp till 15 G stötar och sammanlagt under dess livstid 2000 G.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ofstudios
Jag förstår din poäng, men sweclockers ska handla alltmänt om datorhårdvara, och där ingår minnen som detta. Dessutom så är en del av sweclockers målgrupp intresserad av en nyhet som denna, som jag själv då :).

Det är därför de väntar till sent på kvällen innan de bemödar sig att lägga upp en nyhet om Phenom? En av de större nyheterna i år kan ju tyckas.