Permalänk
Medlem

Fujitsu/Siemens Scaleo C

Hejsan!

Jag är seriöst sämst i världen på att hitta drivers osv, och nu är det så att jag har hämtat en _Gammal_ dator och behöver hitta drivers till den. Så jag undrar om det finns någon nice person som skulle kunna hitta driverstill en (Fujitsu/Siemens Scaleo C barebone) till mig?

TACK! på förhand / peace

Permalänk
Medlem

Mina erfarenheter av FSC är att de kör helt vanliga moderkort , dock med egna bios.
Skruva upp burken (förutsatt att du vet hur du gör) och försök lista ut vad för moderkort det är genom att läsa på kretsar och dyl. Gå in på moderkortets tillverkares hemsida,bör finnas drivrutiner där.

Ett annat alternativ är att googla på det fullständiga modellnamnet eller att ringa till någon form av support-nisse hos Fujitsu/Siemens och fråga.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design Define XL | Corsair AX 650W | i5 2500k@4.4Ghz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3| 2x4GB Corsair Vengeance 1600 Mhz | Sapphire Radeon HD7970@1200/1600 3GB | Corsair Force GT 120 GB | WDC Green 1 TB | 3xBenQ 24 " Eyefinity 5760x1080
Vattenkylning: EK Coolstream XT 360 | XSPC Rasa | EK FC-7970 | EK BAY SPIN Reservoir | Phobya DC12-400