Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Längd: 182cm
Vikt: 82kg

Bänkpress: 125kg
Knäböj 120kg
Marklyft: 160
Dips: 30
Chins: 10

är lagom fet. snygga ben ger inga brudar

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HMB:

Med eller utan utrustning?

Svårt att veta vad du syftar på men förmodar att jag ska svara fria vikter och ingen hjälputrustning förutom styrketräningsbälte och magnesium för tassarna.

Permalänk

12 reps på 120 kg bänk nu,ska ligga på det tills jag lyckas med 22 reps så som jag gör på 110,sen höjjs det igen:D
prova på med max också,177kg:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Divil:

Svårt att veta vad du syftar på men förmodar att jag ska svara fria vikter och ingen hjälputrustning förutom styrketräningsbälte och magnesium för tassarna.

Tänkte på bänktröja/lindor för benen/knäböjsdräkt/marklyftsdräkt. Styrkelyft verkar ju dessvärre vara rätt mycket materialsport :/ Starkt som fan med dom vikterna med bara bälte och magnesium hursomhelst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HMB:

Tänkte på bänktröja/lindor för benen/knäböjsdräkt/marklyftsdräkt. Styrkelyft verkar ju dessvärre vara rätt mycket materialsport :/ Starkt som fan med dom vikterna med bara bälte och magnesium hursomhelst!

Ha ha nej jag provade lite sådant men det var bara omständigt och sen så satte lumpen tyvärr stopp för min framtida tävlingskarriär så utvecklade inte det mer. Tyckte jag tappade för mycket träning så jag lade ner den satsningen. Jo strongt för min vikt iaf..mycket teknik dock.

Permalänk
Medlem

Gym, vad är det?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Gym, vad är det?

självförtroendeuppbyggnadscentrum.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless