Memtest 2.0 rekommenderad körtid?.....

Permalänk
Medlem

Memtest 2.0 rekommenderad körtid?.....

Tja!

hämtade äntligen hem mina minnen som jag beställde från komplett för exakt en vecka sedan och så fick jag för mig att det vore kanske bra om man körde memtest+ när man nyss köpt nya minnen. så jag gick in på memtest.org eller vad hemsidan är och såg att det kommit en ny version, jag laddade hem och brände ut på skiva, tänkte låta det stå på medans jag sov

stoppa i skivan och startade allt somnade och kollade inga problem what so ever. men nu undrar jag vad rekommenderar ni för tids period när man kör programmet

lägger in BILD länk: http://pici.se/p/xyObLwMzs

som för klara allt, tid m.m.

//Korwish

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem

Brukar köra över natten.

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Inaktiv

minst 12 timmar

Permalänk
Medlem

12 timmar eller? har aldrig sett någon ha på memtest+ i 12 timmar?

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem

Haha, mina nya minnen från komplett får felmeddelanden efter 1min

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.