Permalänk
Medlem

bild?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk

Jag gör på följande sätt.
köp hem dubbel heftande tejp.
tejpa sängen/soffan med tejp ungefär som din rygg i storlek lägg dig på tejpen och tvär sätt dig upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
överaskningsvaxning?

Eller så mennar han att allt hår blir bort rivet alternativt bort gnidet

Visa signatur

Vem vaktar vakterna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iFOz
Eller så mennar han att allt hår blir bort rivet alternativt bort gnidet

jag gjorde bara ett litet skämt som bygger på skämtet om "överaskningssex":)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

haha jag har då inte mkt kroppsbehåring ännu. knappt fått igång skäggväxten är iaf jävligt slappt o slippa raka sig ännu. men benen ser lite väl nakna ut när det knappt finns nåt hår där. men man får vänja sig vissa får skogar andra ser det ut som ,an vaxxar benen fast man inte gör det. är 18 i fall nån undrar. dom flesta 18 åringar jag har träffat har ju mkt hår på benen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
haha jag har då inte mkt kroppsbehåring ännu. knappt fått igång skäggväxten är iaf jävligt slappt o slippa raka sig ännu. men benen ser lite väl nakna ut när det knappt finns nåt hår där. men man får vänja sig vissa får skogar andra ser det ut som ,an vaxxar benen fast man inte gör det. är 18 i fall nån undrar. dom flesta 18 åringar jag har träffat har ju mkt hår på benen.

Sen in i puberteten?

Visa signatur

Det underlättar ju att använda en metod som man kan!
Sry för eventuella stavfel
Citera gärna vid svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
överaskningsvaxning?

Det hade varit bättre. Nu är det istället pincett. Ett i taget...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kottskrapa
Sen in i puberteten?

Behöver det inte vara. Jag själv var tidigt inne i puberteten men fick inte min behåring förrän i 20 års åldern. Det som är värre är att det fortsätter öka. Risken är väl att man har en bringa som Tom Jones när man är 40.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

nå Kryll kommit fram till nått/provat nått av tipsen här än?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Det hade varit bättre. Nu är det istället pincett. Ett i taget...

Behöver det inte vara. Jag själv var tidigt inne i puberteten men fick inte min behåring förrän i 20 års åldern. Det som är värre är att det fortsätter öka. Risken är väl att man har en bringa som Tom Jones när man är 40.

Det är iof sant..

Har själv en bra skog på benen och den kom ganska tidigt.

Fortfarande knappt något nämnvärt på överkroppen som tur é men det kommer väl det också

Visa signatur

Det underlättar ju att använda en metod som man kan!
Sry för eventuella stavfel
Citera gärna vid svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
nå Kryll kommit fram till nått/provat nått av tipsen här än?:)

Ja för fan
"Råkade" vaxa ryggen för ett tag sedan. Lite öl hemma hos polaren och ser att hanns brud har råkat lämna framme ett paket med såna där vax stripes, det ena leder till det andra och polaren torterar mig med dom. Blev riktigt bra till slut i alla fall och gjorde ju inte så farligt ont endå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Ja för fan
"Råkade" vaxa ryggen för ett tag sedan. Lite öl hemma hos polaren och ser att hanns brud har råkat lämna framme ett paket med såna där vax stripes, det ena leder till det andra och polaren torterar mig med dom. Blev riktigt bra till slut i alla fall och gjorde ju inte så farligt ont endå.

kan bero på att du var full?:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd

Gammal tråd men den här sidan har ett bra verktyg mot hårig rygg Manolo.se Arkiv Raka Ryggen? En sån skulle jag behöva

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Köp en epilator..jag använde flickvännens epilator till att ta bort lite hår på axlarna och det funkar riktigt bra. Den "drar" ut hårstråna så att säga. Gör lite ont men blir bra!

Braun Silk-épil Xpressive 7281 WD Wet&Dry epilator med förbättrad epileringseffekt! - PERSONVÅRD - Personvård för kvinnor - Skönhet - Epilator

Låt det inte skrämma dig att det står personvård för kvinnor!

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kryll:

Inte själva smärtan jag är rädd för med vaxning, verkar så bökigt bara och man behöver hjälp. Får la höra med nån polare om dom har lust att hjälpa mig

Ta inte en brasilansk vaxning av någon som inte är erfaren. Tips från mitt lilla liv.

Så här såg mitt lår ut efter en liten incident och jag skojar inte, när jag säger att det gjorde ont

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Coltrasten:

Ta inte en brasilansk vaxning av någon som inte är erfaren. Tips från mitt lilla liv.

Så här såg mitt lår ut efter en liten incident och jag skojar inte, när jag säger att det gjorde ont

http://upload.landslide.nu/upl/ColtrasteN/larkaka.jpg

Ser mer ut som ett väldigt storg sugmärke men vad vet jag

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coltrasten:

Ta inte en brasilansk vaxning av någon som inte är erfaren. Tips från mitt lilla liv.

Så här såg mitt lår ut efter en liten incident och jag skojar inte, när jag säger att det gjorde ont

http://upload.landslide.nu/upl/ColtrasteN/larkaka.jpg

Jag trodde brasilianare kunde spela fotboll, men tydligen inte. För det är väl en stämpling av en sko?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64