Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Nov 2007

Drivrutiner

Hejsan, nu ör det så att jag har googlat på i ungeför 40 minuter utan att hitta drivrutiner till moderbordet på gammla datorn

fujitsu siemens d1826-G

Så heter moderbordet! om det är någon som kan hjälpa eller vet vars man kan ladda ner det sål änka gärna! oerhört snällt i så fall

MVH / Anton!!!

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Solen
Registrerad
Apr 2002

Testa denna för du har ett Intel 915 chip.

http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=N&Produc...

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Nov 2007

Får pröva det! tackar! men ajg kanske ska lägga till att jag har windows vista 32bit.

System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Solen
Registrerad
Apr 2002

Det skall var samma för alla operativsystemen vad jag förstår.

Rocking hard !!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Nov 2007

Hände absolut ingenting då jag installerade den där tyävrr :/ problemet är väl att jag har inget separat nätverks kort så jag måste hitta drivrutiner för att kunna få ett nätverk

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Solen
Registrerad
Apr 2002

Du kan testa några av dessa filer för att installera ditt nätverkskort.

http://www.infineon.com/cms/en/product/channel.html?channel=f...

Rocking hard !!!