Telia sätter pris på Iphone 3G

Permalänk
Melding Plague

Telia sätter pris på Iphone 3G

Den 11 juli kommer Telia att börja sälja den senaste versionen av Iphone i Sverige. Totalt sett kommer tre olika former av abonnemang att finnas tillgängliga, Imini, Imidi och Imaxi.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Usch!

Helt sjuka priser jue! Idiot Telia!!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk

Idiotiskt.

Bättre att ha gamla IPhone med kontantkort

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

Haha vilka fjant priser:S Där gick min övergång från 3(tre) till Telia bort

Permalänk
Medlem

Ocker är väl ordet som ligger närmast till hands när man läser priserna.

Permalänk
Sötast

Jaha... det var lite i det vidrigaste laget för mig, inte ens fri surf på en "surfmobil"

Iofs så kostar min viewty från 3 totalt c:a 6200kr (24mån 199/mån + 59/mån för mobilen)

Permalänk
Medlem

Erbjud den olåst utan abonnmang för fan...

Permalänk
Medlem

idiotiska priser, speciellt eftersom apple bara tar 1300 för telefonen.

De förlorar ju hur många kunder som helst nu.

Permalänk
Inaktiv

Sedär en Marknads avdelning frånkopplad från verkligheten.

Citat från lanserings möte " Det här är en häftig teknisk pryl som alla vill ha, vi prisar den högt för det får vi ut av early adopters"

MEN , alla early adapter har redan gråimporterat iPhone för ett år sedan och hunnit tröttna ordentligt !!!!!!!!!

Lycka till Telia !

Permalänk
Hedersmedlem

Apples nya drive i Sverige heter tydligen iFåne...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Allt i Sverige blir ju skitdyrt.

Börjar tröttna nu...

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

Hmmm....dom på Telia har nog stora dollartecken framför ögonen nu!
Tyvärr är det nog så att många faktiskt betalar det idiotpriset bara för att få vara "först".

Sätter mitt hopp till att folk har vett nog att avstå från köp tills Telia har sänkt priserna till lite mer rimliga nivåer...fast det är nog ganska naivt.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Avstängd

Sen moderaterna tillkom till makten har allt blivit så jävla svindyrt.. handla en hamburgare 90g med en dricka på max 57kr ett treo rör på apoteket 50kr var ska det sluta?.. en ifåne 8k liksom? du får en hel dator för dom pengarna ... N Ö T T E R!

Permalänk
Medlem

Undrar när/om de släpper en olåst variant, och vad den isf. skulle kosta.

Permalänk
Medlem

bara en dyr mobiltelefon inget annat..

Permalänk
Medlem

ehh 20 TUSEN? vafan de måste ju skojja?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneone
ehh 20 TUSEN? vafan de måste ju skojja?

och ändå får man ändå ingen fri trafik, sms eller samtal xD

Permalänk
Medlem

Eller så importerar man en för 3k? helt sinnesjukt det här. Då är det fan billigare att köpa en ipod touch 16gb och en hyffsad mobiltelefon utan att komma upp i deras fantasisummor.

Permalänk
Medlem

Idiot dyrt är ju bara förnamnet

Permalänk

Dyrt var ordet sa Bull.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Apples nya drive i Sverige heter tydligen iFåne...

Det där var inte roligt ens när det sades första gången.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av stubben22
Sen moderaterna tillkom till makten har allt blivit så jävla svindyrt..

Det är sött att du använder moderaternas tillträde som tidsreferens, Jesus känns faktiskt lite omodern i dagens samhälle.

Permalänk

Rather lick a lollipop!

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

Ni som tror att telefonen kommer kosta ~ 1300 kr i USA är helt ute o cyklar. Det handlar bara om vad den kostar att få ut i affären! I Sverige blir det mellan 1 - 3295 kr. I USA kommer de oxå tvinga på kunderna galna abonnemang som gör att det faktiska priset stiger avsevärt! Man kommer inte heller kunna importera telefonerna lika enkelt längre eftersom det krävs att man tecknar avtal med AT&T i affären.

Jag menar inte att varken Telia eller Apple är riktigt realistiska i sin prissättning. Jag menar bara att detta INTE är unikt för Sverige!

Visa signatur

~ Macbook <> Debian-server

Permalänk
Medlem

Skulle inte köpa en mobil för det priset även om jag hade råd, av ren princip... <_<

Permalänk
Medlem

Skulle köpa en Iphone hade ja tänkt, men nu köper ja hellre en Nokia för dom där summorna e löjliga

Permalänk

vilka jävla priser. men vadå, det har väl ingenting med politik att göra det här, bara att telia vill tjäna pengar?!

Permalänk
Medlem

Det var ju inte särskilt lockande
Tror min k550i kostar (18 månader) 2200 kr eller nåt sånt. helt okej eftersom jag får ringa för typ hela kostnaden

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Men det ser ut som man får gratis mms.

Permalänk
Medlem

Det där är helt löjligt, vem i helvetet köper en mobil för dessa priser?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2