Permalänk
Medlem

Nya prylar?

Tja!
Jag hade tänkt mig att skaffa lite nya prylar fast är osäker på vikken ordning jag ska ta det i :/
Men jag tror att jag ska börja med Minnen:a, vikka minnen rekomenderar ni?
Efter dessa är det väll graffet, vikket är det bästa på marknaden just nu? (så att man kan jämföra priser osv).
Sedan hade jag tänkt mig att lite senare byta till AM3 moderkortet och Deneb när dessa nu kommer ut i butiken? Så ramen och graffet ska vara kompatibla med moderkortet samt CPU:n.
Hoppas jag är rätt ute

Tack på förhand!
Zm1z

(OBS! ligger en likadan tråd på AMD forumet, glömde kolla på detta så reta inte upp er på d)

Visa signatur

AMD ATHLON 64 X2 6000+ :: M2N-E SLI moderkort :: 2 GB DDR2 677 Kingston :: 500GB :: XFX GeForce 8800GTS 640MB :: Vista premium 64bit

Permalänk
Medlem

Ramminnen är inte min starkaste sida så det får någon annan svara på

Det bästa grafikkortet på marknaden just nu är ATI Radeon HD 4870 X2.

Ska du ha en Deneb med AM3-moderkort så får du vänta tills februari/mars nästa år.

Permalänk
Hedersmedlem

Om man gör nåt fel vid trådskapande så är rätta vägen att kontakta oss för åtgärd, inte att skapa ny tråd. Nu har du tyvärr förbrukat dina chanser att få hjälp i detta ämne.
Läs våra regler innan du skapar nästa tråd, www.sweclockers.com/forum/regler.php
* Trådar låsta enl. §3.1, 3.2 och 3.4 *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.