Asus planerar billig bärbar

Permalänk
Melding Plague

Asus planerar billig bärbar

Asus var först med konceptet med små och billiga netbooks. Företaget spinner vidare på konceptet och planerar fler billiga datorer för bland annat utvecklingsländer.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Kommer det gå ihop? finns ju redan några konkurenter plus att många tycker prestandan är för dålig.. Intel säger ju bla att det bara är till surf och word i ca 1 timme annars ska man ha en riktig dator.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det är bara för att intel inte vill sälja atom processorer för dom tjänar inget på dem. Netbooks är här för o stanna tror jag.

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

Ja, det är nog bara som intel vill styra marknaden. Finns många på forumet som är hur nöjda som helst med sina Atom.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X220, Core i7, intel 310 80GB msata SSD, 320GB HDD
----
HP nx8220 1.6 GHz Pentium M, 2048MB DDR2, 60GB, x600 64mb/64mb
----
IBM Thinkpad X40 1.4GHz Pentium M

Permalänk

hehe min eventuella kommer innehålla en 900mhz celeron...

Permalänk
Inaktiv

Är det bara jag som tyckte rubriken var lustig? "Oh really", liksom ^^

Permalänk
Medlem

En annan tänkte "En sån har dom ju haft på marknaden hur länge som helst :S" ^^

Visa signatur

// paran0id