Kan man registrera sig på itunes utan kreditkort?

Permalänk
Medlem

Kan man registrera sig på itunes utan kreditkort?

De är så att jag tänkte installera lite roliga program på min iphone men man måste ha ett itunes konto för att kunna göra det även om man bara vill installera gratisproglram jobbigt nog.

Visst det borde väl inte vara något problem att registrera sig men jag har råkat skrapa bort sekerhetskoden på mitt kort o kan den inte utantill så det verkar som att jag inte får registrera mig utan att kreditkort, stämmer det?

Någon som har förslag? Vill ju leka lite med min nya iphone NU så klart!

Mvh
Sebbe

Visa signatur

Chassi: BIGTower. CPU: Intel P4 3.0Ghz @ 3,9Ghz (30% överklock). RAM 1024 MB ddram Kingston (400Mhz). Moderkort: ASUS P4P800-E Deluxe. HDD: Div. hdd:s (3,9TB ATA100-133) Grafik: ATI X850XT. Ljud: SB Live 5.1. Skärm: Samsung SyncMaster 1200NF 22"

Permalänk
Medlem

Gå till appstore, hitta en gratis app och tryck på hämta, på det sättet kan du registrera dig gratis

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för svaret men tyvärr så gick inte det heller, har skaffat ett Apple ID men när jag försöker hämta ett program så hamnar jag i itunes o den vill att jag ska logga in men får felmeddelande "This Apple ID has not yet been used with the iTunes Store. Please rewiew your account information" Sen när jag gör det så måste jag ha ett giltigt Visa/Master....

Det kanske har gått tidigare o göra som du säger?

Mvh

Visa signatur

Chassi: BIGTower. CPU: Intel P4 3.0Ghz @ 3,9Ghz (30% överklock). RAM 1024 MB ddram Kingston (400Mhz). Moderkort: ASUS P4P800-E Deluxe. HDD: Div. hdd:s (3,9TB ATA100-133) Grafik: ATI X850XT. Ljud: SB Live 5.1. Skärm: Samsung SyncMaster 1200NF 22"

Permalänk
Medlem

Kan du engelska?
Läs då denna < http://support.apple.com/kb/HT2534 > 1, 2, 3, 4, ....

Edit:
Fanns ju på svenska oxå < http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=sv_SE >

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Den tackar vi så mycket för! Trodde jag hade vänt upp o ner på hela apple.com men så var tydligen inte fallet!

Tack igen!

Visa signatur

Chassi: BIGTower. CPU: Intel P4 3.0Ghz @ 3,9Ghz (30% överklock). RAM 1024 MB ddram Kingston (400Mhz). Moderkort: ASUS P4P800-E Deluxe. HDD: Div. hdd:s (3,9TB ATA100-133) Grafik: ATI X850XT. Ljud: SB Live 5.1. Skärm: Samsung SyncMaster 1200NF 22"

Permalänk

tack för hjälpen!