SweClockers på Dreamhack Göteborg – sista chansen!

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Dreamhack Göteborg – sista chansen!

På fredag smäller det. Dreamhack Göteborg slår upp portarna och på plats finns SweClockers med en egen stolsrad för alla LAN-sugna läsare. Deltagarna kan se fram emot tävlingar, give-aways och påkostade prisutdelningar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Fina musmattor. Vad kostar de tro? Är sugen på en sådan så om man kan köpa dem på något annat sätt vore det bra.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Hedersmedlem

Oh! Jag vill ha t-shirt

Permalänk
Medlem

Kan man köpa t-shirt's ngn stans?

Visa signatur

[Intel E8500@3,9] [Gigabyte Radeon HD 4870 512] @CF [XFX Radeon HD 4870 512] [Corsair TWIN2X 6400 800Mhz DDR2 4096MB] [Gigabyte GA-X48-DS4, X48, Socket-775] [Thermaltake Toughpower 750W]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GhOsT#07
Kan man köpa t-shirt's ngn stans?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Oh! Jag vill ha t-shirt

Niu kan ju beställa egna annars med egna motiv

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jag vill också ha. kan man inte beställa ifrån någonstans

Visa signatur

antec mini p180 mATX asus p5kpl-am, shappire 5770, e7650 @ 3.2 ghz, corsair 450w, 4gb 6400 corsair, Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem

hade vatt ganska skoj att va där och träffa folk dock är min dator antagligen sämst utav alla som kommer sitta på swec raden och inte minst sagt, mest okunnig om allt. hade blivit mobbad haha..

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

kan inte.. skall spela tävling på fredagen

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Avstängd

Synd att man inte har någon att gå med
Kan ju inte sitta själv där som en mobbad freak..

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har vi skramlat ihop ännu fler priser! Det kommer regna hårdvara över deltagarna.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Kanske äntligen kan få hjälp med min fläkt eftersom jag inte vågar slita upp hela skalet (laptop)
TRöjan blir i alla fall najs:D

Permalänk
Medlem

riktigt mysig här nu , har dock aldrig sett så många spel nördar förut så känner mig riktigt hemma