PC-P50 – nytt chassi från Lian Li

Permalänk
Melding Plague

PC-P50 – nytt chassi från Lian Li

Lian Li fortsätter att lansera datorlådor. Senast i raden är PC-P50 i Armorsuit-serien.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ser rätt så tung ut.
Varför måste AMD modellen vara så dyr? Finns det bilder på den?

EDIT: Never mind, hittade här http://www.pc-max.de/forum/article.php?a=778

Citerar en på ett annat forum: Hoppas att den som köper detta chassi tycker om drakar.

Permalänk
Avstängd

Tyckte faktiskt den var snygg, och fiffigt med 3 fläktar i toppen. Plus att man kan byta ut dom. Ska kolla upp det mer, av vad jag ser nu så kommer jag lätt köpa det.

Permalänk
Avstängd

Snygg låda, fast toppen var inte så snygg.

Men høftig och funktionell front.

Permalänk
Medlem

Mycket likt ett Coolermaster-chassi tycker jag?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=210221

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Perfekt dvd ripper chassi xD

Permalänk
Medlem

Likt Antec Ninehundred skulle jag säga:

Visa signatur

---

Permalänk

Varför alla dessa 5.25" enheter??

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Varför alla dessa 5.25" enheter??

lättare att tillverka, blir antagligen stadigare om allt är byggt i ett stycke istället för massa olika sektioner som är ihopnitade. Du har ju endå möjlighet att montera en herrans massa hddiskar om du köper till fler hddisk vaggor.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikringdahl
lättare att tillverka, blir antagligen stadigare om allt är byggt i ett stycke istället för massa olika sektioner som är ihopnitade. Du har ju endå möjlighet att montera en herrans massa hddiskar om du köper till fler hddisk vaggor.

Det känns ju ändå onödigt. Dom skulle i alla fall kunna skicka med ett par tre stycken vaggor isåfall... bara en tanke. För hur ofta fyller man upp fyra 5.25" platser med 5.25" enheter?

Permalänk
Medlem

Det här chassit ser riktigt trevligt ut:). Synd att det inte fanns mer information om det :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H.Bengtsson
Det här chassit ser riktigt trevligt ut:). Synd att det inte fanns mer information om det :/

jo det finns visst "mera" info om denna produkt!

www.google.se/ lian official site, så får du fram deras hemsida! och så söker du på denna produkt! så hittar du mycket mera info

Tack för mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför alla dessa 5.25" enheter??

Mer flexibelt än 3,5"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Det känns ju ändå onödigt. Dom skulle i alla fall kunna skicka med ett par tre stycken vaggor isåfall... bara en tanke. För hur ofta fyller man upp fyra 5.25" platser med 5.25" enheter?

5.25"-enheter är nån form av standard där man kan plugga in vanliga X-in-Y-enheter i olika storlekar, SATA-bakplan i olika storlekar, fläktar, fläktkontroller, ljuddämpade hårddiskvaggor, löstagbara hårddiskar, extra nätaggregat, vattenkylningstankar, radiatorer, och så givetvis vanliga 5.25"-enheter.

Orkade inte länka till allt, men du hajar.

Visa signatur

Gammal och gnällig

Permalänk
Medlem

Kännes som en ninehundredkopia till 90%.
Dock är det ett bra koncept så man kan ju hoppas på att dom lyckas lika bra

Älskar antec 900 chassit :F

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SissY
jo det finns visst "mera" info om denna produkt!

www.google.se/ lian official site, så får du fram deras hemsida! och så söker du på denna produkt! så hittar du mycket mera info

Tack för mig

Tack hitta massor med information här:) http://www.lian-li.com.tw/v2/en/product/product06.php?pr_inde... . Känns dom att jag kommer skaffa detta

Permalänk

rimligt prissat iaf.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk

är det bara jag som inte vet vad en AMD-modell innebär?

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olof_nord
är det bara jag som inte vet vad en AMD-modell innebär?

Chassit kommer att släppas i en specialutgåva som har AMD (processortillverkaren) som tema i designen.

Permalänk
Medlem

Amd Varianten får mig att vilja ha en Amd rigg HJÄLP..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

http://www.lian-li.com/v2/tw/microsite1/

Kolla videon, själv blev jag riktigt sugen på att köpa denna

Permalänk
Avstängd

Nån som vet om det går att köpa det svarta chassiet hos på nåt"vettigt" ställe?

Får bara upp Sekvencia & Pixmani på Prisjakt :(.

Visa signatur

----------------------------------

-Skitbra sa Bill.
-Brakskit sa Bull.