Garrys mod gratis?

Permalänk
Medlem

Garrys mod gratis?

Hej
Satt och kollade runt på steam och upptäckte att Garry's mod 9 finns kvar där, tänkte höra om man kan ladda ner det och spela gratis eller om dom har tagit bort gratisversionen men glömt kvar den på listan? Hittar nämligen ingenstans man kan trycka download.

Permalänk
Avstängd

Steam + gratis?
Test version i så fall.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Det är ju en mod som tidigare varit gratis, men efter att ver 10 kom så började dom ta betalt för modden men 9 som var gratis verkar fortfarande finnas kvar.
Hittade det och installerade men när jag försökte starta spelet så stod det något om att det inte kom i kontakt med Steams server eller nått sånt..

Och nu har mer problem uppstått, kan inte spela HL2 får meddelandet: "This game is currently unavailable. Please try again at another time" Har varit så några timmar nu och vill sig inte till att fungera... Nån som vet vad jag ska göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Steam + gratis?
Test version i så fall.

Ja de går att tanka olika hl2 moddar gratis
Zombie Panic o insurgency som tex. men då krävs det ju iof att du har hl2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Ja de går att tanka olika hl2 moddar gratis
Zombie Panic o insurgency som tex. men då krävs det ju iof att du har hl2.

Elr rättare sagt det enda som du behöver är ett spel från hl2 serien.... funkar om du har köpt den "Vanliga" source spelet i butik... den där man får med Counter-Strike :source; Dod: Source; Hl2 dm....

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Medlem

Re: Garrys mod gratis?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Hej
Satt och kollade runt på steam och upptäckte att Garry's mod 9 finns kvar där, tänkte höra om man kan ladda ner det och spela gratis eller om dom har tagit bort gratisversionen men glömt kvar den på listan? Hittar nämligen ingenstans man kan trycka download.

Här är garrys mod 9....
http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_Garrys_Mod;495...
Skiljer sig ganska mycket från det garrys mod som finns på steam

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Medlem

Re: Re: Garrys mod gratis?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jolten999
Här är garrys mod 9....
http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_Garrys_Mod;495...
Skiljer sig ganska mycket från det garrys mod som finns på steam

Hmm får det inte att funka, är installerat och allt men när jag startar det får jag upp en ruta:

Någon som vet vad jag kan göra?