Full fart på Computex

Permalänk
Melding Plague

Full fart på Computex

Datormässan Computex pågår för fullt i den taiwanesiska huvustaden Taipei. Företag från hela världen är på plats för att visa upp de senaste produkterna, koncepten och framtidsplanerna.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ohhh riktigt nice!

Permalänk

Ge mig en sån där som man kan använda ute i solen och den är så gott som köpt! (Syftar på Netbooken från Asus)

Permalänk

Jag vill ha nya Eee netbooken. Nu får jag nöja mig med den gamla 701:an.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk

Vaddå följer mässan? De har hållt på ett tag nu, klockan är 6 på morgonen här - betydligt mer där - men ingen info än? Eller finns ingen på plats?

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem

Är verkligen en netbook så stor som bilden i artikeln antyder, eller är det bara handen som är ovanligt liten? Eller är bilden manipulerad månntro...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreadlock
Vaddå följer mässan? De har hållt på ett tag nu, klockan är 6 på morgonen här - betydligt mer där - men ingen info än? Eller finns ingen på plats?

Jag förmodar att man går på mässan större delen av dagen och skriver ihop något på eftermiddagen/kvällen. De menar nog inte att de kontinuerligt bloggar medan de går omkring

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Woho, jag sitter i andra änden av landet

Får se om vi kanske kan ta oss till taipei^^.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ronnylov
Är verkligen en netbook så stor som bilden i artikeln antyder, eller är det bara handen som är ovanligt liten? Eller är bilden manipulerad månntro...

Den bilden ser ju hyfsat manipulerad ut.

Här får du en annan bild som kanske säger mer om storleken.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W