Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hallonglass:

Phoenix Wright som skriker OBJECTION!

Haha, såg nu. Hört att en del inte gillar deras support, men jag har då inte haft nå problem med dom

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Haha, såg nu. Hört att en del inte gillar deras support, men jag har då inte haft nå problem med dom

Deras amerikanska support är kanon. Den svenska är ett skämt. Fixa det på några minuter med en amerikanska (tog en evighet med den svenska, gav upp).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Deras amerikanska support är kanon. Den svenska är ett skämt. Fixa det på några minuter med en amerikanska (tog en evighet med den svenska, gav upp).

Den svenska har jag aldrig kontaktat

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Den svenska har jag aldrig kontaktat

Gör det inte häller. Du lär bara vilja sluta köpa av EA. Så blev det för mig. Efter BF 2 strulet och 4-5 samtal till EA svenska supporten, så lovade jag mig själv ALDRIG mer EA spel.

Det sket sig med BF 3:( men kommer inte mer att höra mig till den svenska någonsin.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Gör det inte häller. Du lär bara vilja sluta köpa av EA. Så blev det för mig. Efter BF 2 strulet och 4-5 samtal till EA svenska supporten, så lovade jag mig själv ALDRIG mer EA spel.

Det sket sig med BF 3:( men kommer inte mer att höra mig till den svenska någonsin.

Bra att veta, tack. Får hålla mig till den amerikanska då

Någon som vet när Dice började jobba med BF3?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Bra att veta, tack. Får hålla mig till den amerikanska då

Någon som vet när Dice började jobba med BF3?

MMM:) Sen var det kanske inte deras fel till 100%:) men den amerikanska löste min klantighet på någon timme (mailande dom, tar ju lite tid).

Gör inte Dice det? eller är det några nördar i en källare som gjorde BF 3 (sry, men såg bara ironin i det du skrev)?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

MMM:) Sen var det kanske inte deras fel till 100%:) men den amerikanska löste min klantighet på någon timme (mailande dom, tar ju lite tid).

Gör inte Dice det? eller är det några nördar i en källare som gjorde BF 3 (sry, men såg bara ironin i det du skrev)?

Nu förstår jag inte riktigt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Nu förstår jag inte riktigt

De första eller andra? hehehe läste vist dit inlägg fel:)

Skrivet av KKay:

Någon som vet när Dice började jobba med BF3?

Läste det som "Någon som vet när Dice ska börja jobba med BF3? "

(måste vara för det är sent)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

De första eller andra? hehehe läste vist dit inlägg fel:)

Läste det som "Någon som vet när Dice ska börja jobba med BF3? "

(måste vara för det är sent)

Misstänkte det

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Bra att veta, tack. Får hålla mig till den amerikanska då

Någon som vet när Dice började jobba med BF3?

Utvecklingen av BF3 drog igång när frostbite motorn var ny då dom då insåg dess potential. BFBC och BFBC2 har agerat försökskaniner. Eftersom tråden vi nu skriver i är från Juni 2009 så kan vi nog anta att BF3 började göras runt 2007, 2008.

Permalänk
Medlem

Kolla vad jag hittade såhär på morgonkvisten!

http://myona.com/2011/09/11/xbox-360-version-battlefield-3-be...

Börjar nog närma sig nu!

Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel Core i7 2600K @ 4,20GHz | Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | 250 GB Samsung 850 EVO SSD | 500 GB Samsung 850 EVO SSD | 2TB Seagate Barracuda Green | 4 TB WD40 EFRX-68N32N0 | Samsung SH-B123L Blu-Ray | Corsair HX 750W 80+ | ASUS Xonar DS | Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Blir användarnamnet till Origin samma som användarnamnet i BF3? Eller kan man välja ett nytt till olika spel?

Ser inte att man kan registrera sig på deras sida, men man måste kanske köpa ett spel innan det går?

Permalänk
Medlem

Tror det blir som i BC2 där man har ett namn för sitt EA konto och ett namn in-game

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av kloot:

Blir användarnamnet till Origin samma som användarnamnet i BF3? Eller kan man välja ett nytt till olika spel?

Ser inte att man kan registrera sig på deras sida, men man måste kanske köpa ett spel innan det går?

Har för mig att jag läst någonstans att namnet som man har i origin är det som kommer att användas i spelet

Men jag är just nu både bakfull o trött så jag kan ha VÄLDIGT fel

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av GuDis:

Har för mig att jag läst någonstans att namnet som man har i origin är det som kommer att användas i spelet

Men jag är just nu både bakfull o trött så jag kan ha VÄLDIGT fel

Så var det i alphan, men jag hoppas verkligen inte att det är så i fullversionen. Mitt EA-konto är urgammalt, och jag vill mycket hellre heta widL än att ha mitt gamla användarnamn...

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Så var det i alphan, men jag hoppas verkligen inte att det är så i fullversionen. Mitt EA-konto är urgammalt, och jag vill mycket hellre heta widL än att ha mitt gamla användarnamn...

Jag håller med. Jag frågade en CM igår om man kan byta namn på Origin, men han bad mig kontakta support. Återkommer när jag gjort det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Om jag känner EA kommer de svara "det är inte möjligt pga vår säkerhetspolicy".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jag håller med. Jag frågade en CM igår om man kan byta namn på Origin, men han bad mig kontakta support. Återkommer när jag gjort det

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har för mig att man gör det i inställningarna för sitt EA-konto, typ byta "master nickname" eller nåt.

Permalänk
Medlem

Det går att byta namn på origin jag var i kontakt med EA och ville göra det, dock så kunde jag inte byta namn till Nagel för det var upptaget, av mig själv som battlefield nickname...

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Det går att byta namn på origin jag var i kontakt med EA och ville göra det, dock så kunde jag inte byta namn till Nagel för det var upptaget, av mig själv som battlefield nickname...

Hm, det sög ju. Men bra att det går iaf!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Som sagt, under alphan hade man sitt Origin namn. Men jag tror och hoppas på att de kommer göra som i tidigare Battlefield spel (BFBC2, BFPlay4Free, BFHeroes, bara ett par exempel) där man kunde skapa flera olika soldater med olika namn

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Som sagt, under alphan hade man sitt Origin namn. Men jag tror och hoppas på att de kommer göra som i tidigare Battlefield spel (BFBC2, BFPlay4Free, BFHeroes, bara ett par exempel) där man kunde skapa flera olika soldater med olika namn

Hoppas jag me, det nicket jag har är p12 något så in i... och antar att "KakaN" är upptaget...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Sådär, nu har jag bytt till NiggletOfDoom, tog ett tag, men det var möjligt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hur bytte du nick?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Sådär, nu har jag bytt till NiggletOfDoom, tog ett tag, men det var möjligt

Berätta hur?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jag håller med. Jag frågade en CM igår om man kan byta namn på Origin, men han bad mig kontakta support. Återkommer när jag gjort det

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av nick-li:

Hur bytte du nick?

Skrivet av Konichiwa:

Berätta hur?

there

Permalänk
Medlem
Skrivet av R0ll0k0la:

Var det inte redan bekräftat att den nedräkningen var fake?

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Skrivet av kikoelz:

Var det inte redan bekräftat att den nedräkningen var fake?

mm tyvärr!!!

Permalänk
Medlem

Men snälla ni, sluta vara så lättlurade och tro på allt som skrivs på internet. Det är BARA det DICE skriver som gäller. Allt annat är bara påhitt.