Universiellt vattenblock från Innovatek

Permalänk
Melding Plague

Universiellt vattenblock från Innovatek

Tyska Innovatek satsar på vattenkylning för massorna. Företagets senaste grafikkortsblock har stöd för modeller från både Nvidia och AMD.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Känns inte som om man skulle äga ett 8400 ifall man har ett vattenkylningssystem, kan ju köra sådan graffen i den klassen passiva. Dessutom kostar väl blocket mer än kortet?

Permalänk
Medlem

Usch vad dyrt för en kylare som inte kyler hela kortet..

Permalänk

sött

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
Känns inte som om man skulle äga ett 8400 ifall man har ett vattenkylningssystem, kan ju köra sådan graffen i den klassen passiva. Dessutom kostar väl blocket mer än kortet?

Bara för det passar på ett 8400 så betyder det ju inte att du måste använda det dit. Det passar ju även ex Hd 4000 serien vilken innehåller endel snabba/varma kort;) Bara bra ju mer det stödjer.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

OJ, läste något i stil med HD3200 och HD3300 eller något sådant

Det verkar som om varje gång jag ska posta något på SweC så glömmer jag att tänka eller så ber jag om hjälp xD.
Aja, har ju hjälpt rätt så många under min SweC- karriär så det går väl jämnt ut

Permalänk

Är det någon större skillnad i prestanda på vattenblock? Någon grad beroende på om det är aluminium eller koppar, annars finns det väl inte så mycket man kan variera på dom? Det beror väl mest på hur resten av vattenkylnings- systemet ser ut eller?

Visa signatur

Hoppla hoppla, här va de helikoptersmörgås!

Permalänk

Heja! Jag känner verkligen för att vattenkyla mitt GeForce 6200 256mb DDR från vem vet när!