Moddare flyttar vardagsrummet in i datorn

Permalänk

Kul idé Han skulle ha en tak-krona hängandes från grafikkortet också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naton
+1

Får hoppas de inte sitter ett ATI kort med stock kylare i burken. tror inte änns ryska arbetsmiljöverket skulle godkänna att arbeta i en sådan högljudd miljö =/

haha

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Helt enklelt bäst!
Det ser ju jättemysigt ut.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Det här föll mig inte alls i smaken. Tyckte bara det var löjligt.
Denna idén var verkligen itne värd en nyhetsplats.

Något som hade varit coolare vore ju att möblera ett rum med "kretskorts" tapet, eller så. Väldigt mycket nördstatus förvisso, men coolt.

Permalänk
Medlem

Var är datorn? Ser ingen dator.
Själv har jag moddat med dammråttor...

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Säger han med Windows XP...

+1 haha

Rolig idé iaf - inspirerande. Tänk att ta konceptet till full-size? Vi bygger vardagsrum i en IBM Blue Gene/P Då kan man verkligen säga att datorn är vardagsrummet

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meega
Det här föll mig inte alls i smaken. Tyckte bara det var löjligt.
Denna idén var verkligen itne värd en nyhetsplats.

Något som hade varit coolare vore ju att möblera ett rum med "kretskorts" tapet, eller så. Väldigt mycket nördstatus förvisso, men coolt.

Jag har dekorerat mitt rum med gamla moderkort?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antzo
den nya ryska flugan att värma upp huset för att motverka den extrema kylan som uppkommer i vintertid, alla i byn söker sig till huset med en Asus Mars installerad när kylan slår till.

He he he!
Ja, det finns väl en oljemiljardär i varje rysk by så det är ingen omöjlighet

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naton
+1

Får hoppas de inte sitter ett ATI kort med stock kylare i burken. tror inte änns ryska arbetsmiljöverket skulle godkänna att arbeta i en sådan högljudd miljö =/

Finns inget jävla "arbetsmiljöverket" i Ryssland. Det är bara trams! Man är glad om man får låna ett par engångsöronproppar som cirkulerat på stället i flera år!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FL3JM
Finns inget jävla "arbetsmiljöverket" i Ryssland. Det är bara trams! Man är glad om man får låna ett par engångsöronproppar som cirkulerat på stället i flera år!

In soviet russia, old ear plugs use you!

Visa signatur

Gigabyte RTX 3070 | Samsung 980 | AMD 5950x
32GB 3600MHz CL14 | Corsair RM850X | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
Skärm: Acer 27" ConceptD CP3271KP IPS 4K HDR 144 hz

Skriv gärna ett svar om ditt problem löste sig.

Permalänk
Medlem

som någon annan sa nyhetstorka

Visa signatur

MB: Gigabyte Z690 Gaming X DDR4 | CPU: 13700K | RAM: DDR4-3200 64 GB
GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterFo Skärm: Acer Predator 4K 27" XB273KGP
DYSLEKTIKER Kan innehålla spår av språkfel