Permalänk
Medlem

Köpte av en på tradera, kostade 200 kr för 2100, efter det skrev hon att ville jag köpa igen fick jag det billigare om jag gjorde det utanför tradera,
har gjort det 2 gånger nu, fick 4200 points för 350 kr, det är 175 för 2100

Permalänk
Skrivet av iSw3de:

Köpte av en på tradera, kostade 200 kr för 2100, efter det skrev hon att ville jag köpa igen fick jag det billigare om jag gjorde det utanför tradera,
har gjort det 2 gånger nu, fick 4200 points för 350 kr, det är 175 för 2100

Vart då?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Har någon av er ännu testat och köpa från livekoder.com ??

Permalänk
Medlem

Köpte idag från ebay.co.uk, säljaren "gamepassion".
Fick koden efter bara 3min till min email.
Kostade 323kr för 4200 points, billigare än cheapxboxlivecodes.com

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Medlem

det är sommar rea på 4200 points = 359 kr och 12 månader = 329 kr hos livekoder.com

ville bara säga det

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Billström:

Undrar samma sak, har dock handlat där tidigare(Sniper Elite V2 till steam, funkar bra) men inget till Xbox.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan starkt rekommendera http://livekoder.com/

Bra priser, man får koden direkt i ett mail när man betalar.
Fick fel kod en gång, eller stod att den redan var använd så mailade till dom på Livekoder, och nån halvtimme senare fick jag en ny kod.
Det gillas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billström:
Skrivet av krrjon:

Undrar samma sak, har dock handlat där tidigare(Sniper Elite V2 till steam, funkar bra) men inget till Xbox.

Handlar endast hos dom och man har oftast koden inom 10 minuter, samt några kronor billigare än livekoder
Dock första gången du handlar så brukar dom ringa upp för att bekräfta att det är den som står på kortet som handlat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredriKkh:

Kan starkt rekommendera http://livekoder.com/

Bra priser, man får koden direkt i ett mail när man betalar.
Fick fel kod en gång, eller stod att den redan var använd så mailade till dom på Livekoder, och nån halvtimme senare fick jag en ny kod.
Det gillas!

klockren, 1 minut så var det klart.. paypal tar tid (add founds), kortet funkade inte på pyttemjuks sida (rånade mig på en hunka däremot), med samma kort fick ja koden från ovanstående site så fort jag knappat in beställningen.

Permalänk
Skrivet av Wadeez:

Har någon av er ännu testat och köpa från livekoder.com ??

Jag testade precis även om jag var väldigt skeptiskt... bokstavligt talat så tog det under 30 sekunder från jag hade betalat:)

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem

har också handlat av Cheapxboxlivecodes.com, funkar smidigt om tusan med Paypal.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av cryptic:

klockren, 1 minut så var det klart.. paypal tar tid (add founds), kortet funkade inte på pyttemjuks sida (rånade mig på en hunka däremot), med samma kort fick ja koden från ovanstående site så fort jag knappat in beställningen.

samma här det går riktigt snabbt och kan beställa 24/7 du får koden direkt efter beställningen har testat olika tidpunkter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

Jag testade precis även om jag var väldigt skeptiskt... bokstavligt talat så tog det under 30 sekunder från jag hade betalat:)

jepp det går riktigt snabbt alltså...alltid första gången måste man va försiktig, det är riktig jungel där ute

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhffan:

Det är inte scam köper själv där, hela tiden inte bara jag utan flera i detta forum

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Det behövs ju dock mer än 1 dags medlemsskap för att vara trovärd.

Jag är tro värdig har bevisat det här , kolla vad andra säger just om livekoder.com alla mina ord som jag har sagt har stämt

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Yep, fick min kod efter 2.5h.. Inte utlovade 2h

SCAM.

Var skeptiskt med i början så jag tog det billigaste, fick kod + scan av kupongen på mailen

du måste mena när du ha köpt på Tradera för på livekoder.com så får du koden direkt efter betalningen sker, så nej livekoder.com är ingen scam

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om det är en scam, har själv köpt från livekoder.com om än bara en gång än så länge i alla fall. Koden kom direkt jag hade betalat å den funkade självklart så inga problem där.

Det som oroar mig är hur kan man sälja så billigt, nu menar jag inte bara livekoder utan alla dessa olika sidor. Vad anser microsoft om detta, finns någon risk att man blir bannad om man köper från dessa sidor. Det är mer dessa funderingar jag har.

Personligen känner jag mig säkrare att köper från svenska kända företag, typ spelbutiken kanske inte 100% säkert där heller men dom är rätt stora i alla fall.

Snålheten bedrar visheten men ibland är man bara snål å köper billigt även om det innebär en risk.

Sen om vissa sidor kanske kör en scam på kreditkort det kan jag inte uttala mig om å det är jag inte direkt orolig för då jag har e-kort.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Wadeez:

du måste mena när du ha köpt på Tradera för på livekoder.com så får du koden direkt efter betalningen sker, så nej livekoder.com är ingen scam

Nej det var bara ett skämt.
Typ utlovar kod inom 2 timmar men fick min bara 30min "sent" så dom är riktiga skojare

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wadeez:

du måste mena när du ha köpt på Tradera för på livekoder.com så får du koden direkt efter betalningen sker, så nej livekoder.com är ingen scam

Kan det vara så att du känner ägaren eller är med och driver livekoder.com?

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Mailen från livekoder kan dröja lite men det går att gå in och titta på beställningshistoriken direkt efter ordern är lagd så finns koden där. Det är i alla fall min erfarenhet som bland annat innehåller ett köp för mindre än en månad sedan.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | MB: MSI Pro B650-P WIFI | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | Internminne: Corsair Vengence 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 | CPU-kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | GPU: INTEL Arc A750 8GB | SDD: Samsung 990 Pro 2TB - Intel 600p 480GB | HDD: 2x Toshiba Enterprise MG09 Series 18TB - WD Elements Desktop 12TB - 2x WD Elements Desktop 5TB - 2x WD 5TB - 3x WD 3TB (70TB total) | Skärm: Dell 2715H | Dell S2721QSA | BenQ G2420DHBL | Philips 233V | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Mailen från livekoder kan dröja lite men det går att gå in och titta på beställningshistoriken direkt efter ordern är lagd så finns koden där. Det är i alla fall min erfarenhet som bland annat innehåller ett köp för mindre än en månad sedan.

Samma här, eller rättare sagt så vet jag inte om jag fick nåt mail överhuvudtaget, men koden fanns direkt i orderhistoriken och fungerade.