Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004

Ett beslut måste tas..!

Jaha, dags att ta ett beslut! Trodde jag hade gjort det men så dök d upp en burk till som ser rätt trevlig ut MEN tänker gå med val #1 om ingen här kan säga att jag gör ett STORT misstag. De går att diskutera fram och tillbaka vad som är bäst men ngngång måste man nog allt bestämma sig. ^^

Val nr 1 är Samsung X420

Val nr 2 är Acer Aspire Timeline 4810TZG

Är långt ifrån ngn profs när d kommer till laptops så de små skillanderna kommer inte få mig ändra mig men är det ngn som har självklart argument emot X420 så skulle jag vilja höra det annars beställer jag den. ^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2004

Behöver också ett svar på detta, vänligen hjälp oss!

i7 3770k @ 4.5ghz, 680gtx, 16gb Corsair Dominator 1600mhz, OCZ Vertex 3 128gb, 2x Samsung s23a700d

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

enda jag hört är att acer inte gör grejjer som håller så bra men det var ett par år sen...

Ryzen 1700 @ 3.7ghz, Palit GTX 1080 GR Premium

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004

Beställde Samsung X420 idag! Tror säkert att jag kommer bli nöjd. ^^ .. hoppas jag..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
٩(͡๏&#81
Registrerad
Jul 2009
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fuzz
Beställde Samsung X420 idag! Tror säkert att jag kommer bli nöjd. ^^ .. hoppas jag..

Emm du vet väl att den använder sig av intel grafik?

Balle

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2006

Förutom att den använder sig av integrerad grafik ser den mycket trevlig ut måste jag säga. Ingen spelburk direkt men annars är den nog bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2004

Har inga planer att använda den till spel så tror jag överlever den intergrerade grafiken.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2004

Hur är grafikkortet på Acern då? Någon som vet ungefär i prestandaklass?

i7 3770k @ 4.5ghz, 680gtx, 16gb Corsair Dominator 1600mhz, OCZ Vertex 3 128gb, 2x Samsung s23a700d