Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Sep 2007

Hjälp med montering!

Håller precis på att skruva ihop en dator, men märkte just att ett av chassits skruvhål för en moderkortsdistans inte är placerad på samma ställe som motsvarande skruvhål på moderkortet. Har det någon betydelse att jag monterar moderkortet med 1 skruv för lite?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Sep 2005

nej

Snälla alla ni som skapar å svarar, F A K T A!
Så ingen gissningslek där ni leker, å skapa inte en tråd innan ni vet hur ni ska forma den till nåt konkret.
Du som trådskapare blir irriterad över brist på hjälp å dom som ska hjälpa blir less på att korrigera folk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Dec 2008

det kan ha men inte så trovärdigt. det finns ju nått nytt som e kortslutnings fria moderkort. asus tror jag det är som har dom flesta sånna. e det en ny modell so är den säkerligen säkrad.

Spel : | Asus z170-A | 6700K | Noctua NH-D15 | 32gb HyperX| ASUS GeForce GTX 970 STRIX |2x Samsung 850 500gb | OCZ Vertex 2 60GB SSD | Corsair rm750X | Fractal Design R5 | Windows 10 Pro x64 | Steelseries G7 | Qpad 8K Optical | Steelseries QCK+ Heavy | BenQ 27" VA LED |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Sep 2005

hållen används för... att hålla fast mobo såklart + jord-isolering, som har inte den gnutta betydelse

Snälla alla ni som skapar å svarar, F A K T A!
Så ingen gissningslek där ni leker, å skapa inte en tråd innan ni vet hur ni ska forma den till nåt konkret.
Du som trådskapare blir irriterad över brist på hjälp å dom som ska hjälpa blir less på att korrigera folk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oslo
Registrerad
Jun 2005

Klart det har betydelse om det handlar om ett par men nu är det en så det ska nog vara lugnt då jag själv kör med någon mindre för mina skruvar tog slut

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.