Permalänk

Mw2

Hej!!

Jag är en kille som inte har allt för bra koll på datorkomponenter... Men jag har en dator som har ett grafikkort som heter ATI mobility radeon HD 4650...och min fråga är GÅR det att köra Modern Warfare 2 med detta?? (alla andra krav uppfylls)

MVH
Andreas

Permalänk

"ATI Radeon 1600XT or better"

Ja, jag tror det ska funka

Permalänk

Det borde inte bara gå bra utan flyta relativt bra också. kör MW2 på 1920*1080 och allt på high med mitt HD3650 512MB, och det funkar bra.

Visa signatur

Lancool PC K-62 - i5 2500k@4,2 - MSI GTX 980 - 850 EVO 500GB

Permalänk

Tack så mycket!! Man kan ju inte allt själv så då får man ju fråga expertena!!

Permalänk
Medlem

till alla er från mig hehe kolla här vad ni kan spela och ej ...... Can You Run It mvh it koll

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

Dem som håller i SystemRequirementsLab.com som itkoll skickade får tillgång till era datorer när ni installerar deras saker... Men bara så länge de vet att ni har installerat det... Men det lär räcka att avinstallera deras applikation efter att ni tittat så har dem inte tillgång... Bara så ni vet.

Mvh naahooJ

Permalänk
Medlem

stämmer ej

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

Jag har en AMD Sepron (2.0Ghz) Undrar om det är en sån som sitter i BrainFreez Andra Stationära dator xD

Visa signatur

"Certainly avoid yourself. He is a newbie and might not realize it. You'll hate his code deeply a few years down the road." - Sortie