SweClockers 5.0 på väg

Permalänk
Melding Plague

SweClockers 5.0 på väg

Arbetet med nästa version av SweClockers.com har pågått i mer än ett år, och nu börjar saker och ting falla på plats.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jippii! äntligen =D

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Trevligt ! ser fram emot det, en fråga om den nya sajten. Kommer det att finnas möjlighet att placera nyheterna i mitten av sidan? istället som det är nu, allt till vänster.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Grymt! =D

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

Yatta!

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

Har jag missat 2.0, 3.0, 4.0?

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk

Ser grymt fräscht ut

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Va kul, och bra att ni anstränger er för vår skull! Mycket bra jobbet Sweclockers. Kan ni berätta mer om vad för ändringar det är ni gjort, förutom det "ytliga". Handlar det om kodoptimeringar? Skall ni byta programmeringsspråk, etc...?

Permalänk
Medlem

Välbehövt då det finns flertalet buggar i nuvarande versionen.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Najs, men hur blir det för oss med breda skärmar? kommer det flyta i mitten eller vara fäst till vänster som nuvarande? Kanske fullbredd?

Permalänk

alltid trevligt med nya saker !

Ser riktigt fint ut

Permalänk
Medlem

härligt! gillar dock som sidan ser ut nu!

allt behöver dock uppdateras efter ett tag!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

We like. Visste inte ens att det funnits tidigare versioner.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut! Ofta när sidor "görs om" blir det en så stor skillnad att man inte känner sig hemma eller så är det helt enkelt fulare än vanligt, men det är verkligen inte så i det här fallet!

Själv är jag en relativt nykommen användare, så jag har själv inte erfarit tidigare designer, men vill ni uppleva sidan ända tillbaka till år 2000, så prova "the internet archive"! Den har arkiverat de flesta större sidor, även svenska, ända bak till innan 2000.

http://www.archive.org/index.php

http://web.archive.org/web/*/http://www.sweclockers.com

Den äldsta sparade versionen ser ganska kul ut, anpassad för lite mindre skärmar än vi har idag Och wow! 288kr insamlat
http://web.archive.org/web/20000511193606/http://www.sweclock...

Permalänk
Medlem

ser riktigt bra ut:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Ser riktigt snyggt ut

Permalänk

hoppas dom fixa bildgalleriet så att man kan ha bilder på 2560*1600 samt 1 mb, är riktigt störande att behöva skala om alla bilder

Permalänk
Medlem

äntligen! hoppas på en bättre forumsdel nu också.

Permalänk
Medlem

Härligt! Hoppas på breddning av layouten för oss med lite större uppösningar än 800*600.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Avstängd

Uppdatera inte.
Låt det vara.
Och sluta med erat jobbiga SEO, det är irriterande.

Permalänk
Medlem

Förnyelse uppskattas Ska bli spännande att se hur det blir

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Snygg design, härligt jobbat! Ska bli kul och se hur sidan ser ut senare.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Spännande!

Permalänk
Avstängd

YAY! Riktigt nice kommer det att bli

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Ja galleriet skulle haft en liten uppfrächning! tänker främst på att det bör vara lättare att lägga upp bilder samt att dessa bilder inte ska behöva vara så småa.

Permalänk
Medlem

Ser fint ut men hoppas att ni lyckas med det, för ifall det inte är några som gillar blir det ofta så att alla klagar och det blir bara fel. Då kommer ni tappa folk som ofta sitter på sweclockers, mig har ni kvar iaf

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 4GHz /w cooler master hyper 212 | 2.2 Tb + Intel x-25 80gb | Corsair 4 Gb 1333 MHz | ASUS P7P55D LE | Corsair TX 650W | XFX HD5870 @ 1GHz | Logitech G9 | Roccat Taito | ASUS 22" | Dynavoice M-85 | 22423 3dmark 06 | 19107 3dmark vantage | cooler master HAF 932
Fraktfritt på inet https://www.inet.se/artikel/6101343/

Permalänk
Medlem

Vore trevligt om ni kunda fixa mailsystemet.
6 mail i inkorgen om den här tråden mellan 17:14 och 17:26 trots att jag inte ens har läst den här tråden efter att jag skrev mitt inlägg. Händer så ofta för mig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Trevligt att ni bygger om ifrån grunden

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Men det ser ju helt sjukt bra ut!

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Vad sega ni är, den här nyheten såg jag på fz igår!

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet