Tredje julklappsutdelningen – Asus

Permalänk
Melding Plague

Tredje julklappsutdelningen – Asus

Fler julklappar är på väg till duktiga guideskrivare. Denna gång är det Asus som belönar fem medlemmar med lika många moderkort.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis pojkar!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Gratulerar!

Visa signatur

Sökes: Maskiner och tillbehör från Silicon Graphics och Digital Equipment Corporation.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Grattis!

Permalänk
Medlem

Nej, vad glad jag blir!:D

Tack ska ni ha!

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

P6T Deluxe V2 | i7 920 @ 4.3 Ghz + Corsair H50 | Nvidia Geforce 8800 Gts 320Mb | Corsair 6GB DDR3 1600MHz/CL7/DOM. GT DHX | SSD 80GB Intel X25-M G2 + 2 x 1Tb Samsung Spinpoint F3 | Corsair HX 850W | Corsair Obsidian

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snyft:
Man blir ju rakt rörd. Tack! Tack! Och grattis till dom andra vinnarna också.
Kan ju säga att tajmingen på detta var skrämmande perfekt . Då jag senast igår kväll satt och kollade efter ett nytt moderkort som egen julklapp faktiskt. Och så vinner man ett!

Får väl lägga upp ett galleri då vinsten skall monteras också.

Permalänk
Hedersmedlem

Wee

Tackar!

Permalänk
Medlem

Ännu en tävling förlorad Grattis till vinnarna

Permalänk

lite lågt att ge bort massa s775 mobon, dom är det väll inte så galet hög efterfrågan på just nu vad jag förstår

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
lite lågt att ge bort massa s775 mobon, dom är det väll inte så galet hög efterfrågan på just nu vad jag förstår

Håller med helt. Vem har planer på att bygga en ny burk med s775 idag?

Grattis till er som vann annars! Ni förtjänar dock mer.

Permalänk
Medlem

jag skulle inte tacka nej till ett gratis 775. Min CPU är det inget fel på, men moderkortet är rätt unket.

Visa signatur

Sökes: Maskiner och tillbehör från Silicon Graphics och Digital Equipment Corporation.

Permalänk

Dela ut AMD's priser ALREADY
Grattis till de som vann förresten, även om s775 tillhör stenåldern

EDIT: Såg att de delar ut AMD's priser imorn... hoppas hoppas hoppas

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Grattis alla!
LIte synd att de ger er s775 men jag skulle inte säga nej till ett nytt mobo, går ju att sälja

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Grattis allihopa!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk

Grattis till vinnarna

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
lite lågt att ge bort massa s775 mobon, dom är det väll inte så galet hög efterfrågan på just nu vad jag förstår

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aejt
Håller med helt. Vem har planer på att bygga en ny burk med s775 idag?

Grattis till er som vann annars! Ni förtjänar dock mer.

Ni tror inte det beror på att vi redan nu har intel då kanske? Och jag tänker fortsätta ha intel. Så visst finns det efterfrågan på dom. Och sen ska man vara nöjd med det pris man ev vinner i en tävling, För man har ju ändå vunnit något.

Anar lite "svensk avundsjuka"

Permalänk
Medlem

Trodde aldrig jag skulle vinna! Tusen tack och grattis till de alla andra med.

Får nog sälja kortet dock eftersom jag inte har AMD

Visa signatur

Corsair tx650W || Gigabyte EX58-UD4D || 2x Gainward GTX 260 || 6x Crucial DDR3 1333MHz 2GB || Core i7 920 2.67 ghz || Win 7 Pro x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjöman
Trodde aldrig jag skulle vinna! Tusen tack och grattis till de alla andra med.

Får nog sälja kortet dock eftersom jag inte har AMD

Du skulle ha vunnit ett budgetkort då hade jag haft råd att köpa det:P
Grattis:)

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Grattis till vinnarna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
Ni tror inte det beror på att vi redan nu har intel då kanske? Och jag tänker fortsätta ha intel. Så visst finns det efterfrågan på dom. Och sen ska man vara nöjd med det pris man ev vinner i en tävling, För man har ju ändå vunnit något.

Anar lite "svensk avundsjuka"

Du skrev tidigare "Då jag senast igår kväll satt och kollade efter ett nytt moderkort som egen julklapp faktiskt.".

Det är inte speciellt många som faktiskt behöver nya moderkort om de inte ska bygga en ny burk. Sen kan du ju kolla posten under din.

Och om jag var avundsjuk hade jag väl inte sagt att ni förtjänar mer? Jag tycker att guiderna är skitbra, och jag hade inte klagat om ni hade vunnit varsitt HD5850 eller något i den prisklassen. Det är dock absolut inte så att ett s775 mb är dåligt, speciellt för dig som behövde ett.

Permalänk

Grattis till vinnarna!

Lite fult att de ger bort 775-kort dock.. Lagerrensning eller? XD

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk

Wow tack så hemskt mycket Och grattis till ni andra också!

God jul!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkst@r
Grattis till vinnarna!

Lite fult att de ger bort 775-kort dock.. Lagerrensning eller? XD

Lär ju inte vara så många som köper dyra 775-kort längre, de flesta som köper 775 nuförtiden gör väl det om dom har kommit över typ en E8500 eller Q6600 begagnat typ.

Skulle dock varit jävligt nödvändigt med ett bättre moderkort, visste inte ens om den här tävlingen

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker även att vi alla skall passa på att tacka alla företag som ställt upp med alla fina julklappar / vinster .Tror jag talar för alla här när jag påstår att era bidrag till alla tävlingar här på swec förgyller tillvaron lite extra samt förhöjer spänningen ett snäpp också.

-God jul på er alla!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
Jag tycker även att vi alla skall passa på att tacka alla företag som ställt upp med alla fina julklappar / vinster .Tror jag talar för alla här när jag påstår att era bidrag till alla tävlingar här på swec förgyller tillvaron lite extra samt förhöjer spänningen ett snäpp också.

-God jul på er alla!

Nog förgyller det tillvaron.

Permalänk