Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zotamedu
Vagnarena friterade ju smet direkt och fyllde ett libabröd med massa gott.

Du kan fortfarande hitta dessa på bla Kvibergs-marknad.
25 spänn kostar en rulle med direkt friterad falafel :).
Får hoppas dom inte stänger ner marknaden bara :(.

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

Permalänk
Medlem

Sthlm City: Piccolo angelo, bra kebabtallrik annars är jag dålig på kebab i stan. Alltid gillat stället vid Donken på Sveavägen med kebab med bröd, läsk och en pommes för 39kr, godas vettefan men prisvärt vare (nu var det något år sen sist dock).

Utanför City: Pizzeria finntorp tror jag det heter, bra kebabtallrik, bra kebab med bröd, bra kebabpizza men min favvo är husets tallrik eller liknande som är en kebabhybrid så man får kebab med bröd och kebabtallrik i ett!

Permalänk
Medlem

Var och kollade på en lägenhet vid telefonplan för ett par månader sedan, då var vi och åt på någon pizzeria som låg i ett bostadsområde, låg på nederplan av ett lägenhetshus, kommer tyvärr varken ihåg adressen eller namnet på stället men det är litet iaf. Skitgoda pizzor där iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stayl88
Var och kollade på en lägenhet vid telefonplan för ett par månader sedan, då var vi och åt på någon pizzeria som låg i ett bostadsområde, låg på nederplan av ett lägenhetshus, kommer tyvärr varken ihåg adressen eller namnet på stället men det är litet iaf. Skitgoda pizzor där iaf

finns väl ... säg 8 pizzerior inom gångavstånd från telefonplan så säger väl inte ett skvatt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big0
Du kan fortfarande hitta dessa på bla Kvibergs-marknad.
25 spänn kostar en rulle med direkt friterad falafel :).
Får hoppas dom inte stänger ner marknaden bara :(.

Tyvärr har jag sällan vägarna förbi Kvibergs marknad.
Hoppas de flyttar tillbaks till Kungstorget nu när våren kommer.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Mossens pizzeria och Dorado pizzeria i göteborg är riktigt fina.

Båda ligger vid mossen/chalmers studenthem.
Riktigt bra pizzerior, dorado är lite dyrare men har nog lite bättre kvalitet och är liite godare. Men är bra att variera

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Det är ju sant, det jävliga är ju när man inte kommer ihåg vad stället hette

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
finns väl ... säg 8 pizzerior inom gångavstånd från telefonplan så säger väl inte ett skvatt

Permalänk
Medlem

Göta kebab har bästa kebaben, ligger längst götgatan, rygg i rygg mot åsogymnasium. Den heter numera Kebab Kungen riiktig saftig och kebab samt falalel, dock är kycklingen lite torr.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Finns ju också en jävligt god pizzeria vid Fælledparken i Köpenhamn precis vid sjukhuset(?).

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

God kebab som fan har de vid en liten restaurang som ligger (nästan) mitt emot Big Bowl vid värnhem. Tror restaurangen heter Amanos eller något sådant.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
Kristianstad: Balkonis

ligger ute vid långebro (industriområdet) där får du den godaste kebaben i överdimensionera format. till ett bra pris.

ägaren har hatt en full stjärnig resturang i stockholm innan.

Rekommenderas

Balkoni är sådär bra Deras unge som brukar vara där å drälla är fan så jävla jobbig! xD

Annars är Grekiskan i Kristianstad-Näsby väldigt bra på Kebab

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Balkoni är sådär bra Deras unge som brukar vara där å drälla är fan så jävla jobbig! xD

Annars är Grekiskan i Kristianstad-Näsby väldigt bra på Kebab

hmm har fan för mig det fanns någon liten kebabkiosk där i näsby-trakten utmed vägen som hade rätt jävla stygg kebabrulle.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end