Windows fryser sig när jag loggat in (bara musen funkar)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Dec 2009

Windows fryser sig när jag loggat in (bara musen funkar)

Hejsan,

Hoppas det finns någon som kan hjälpa mig, hade varit oerhört tacksam!

Har ett problem med min bärbara dator som stör mig oerhört mkt och har förstört min jul lite, när jag loggat in och kommer in i Windows så börjar allt att komma igång som vanligt, MSN hoppar fram och datan kommer igång som den brukar göra, men helt plötsligt så fryser sig allting, och man kan inte göra något alls på datan, musen lever men man kan inte öppna nått och den dör sakta men säkert helt (och då är det OFF knapp som gäller) Har testat flera gånger men samma sak händer om igen,

Man kan höra ett litet ljud när detta börjar hända från datan, svårt att beskriva men det låter som att något inte har det bra i datan, hehe..

Har försökt med att logga in i felsäkert läge och det funkar bra, men får inte tillgång till nätverket (internet) och det suger,

En vän till mig så att jag skulle testa msconfig.exe i felsäkert läge, stoppa alla program i autostart och testa igen, har gjort detta men samma problem dyker upp ändå när windows väl kommit igång.. vad händer?!

Någon som kan hjälpa mig med detta? Plzzzzzzzzzzzzz..
Hoppas verkligen någon hör av sig för jag vet att det finns oerhört duktiga människor på detta forum, Mvh / Dejan Stojanovic