HP mini 311, Bluetooth problem HJÄLP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Jan 2009

HP mini 311, Bluetooth problem HJÄLP

Jag fick netbooken HP mini 311 i julklapp. Det var windows XP på den så ja installera om den till windows 7 ultimate 32 bit och installerade alla wireless drivers från hp.com. Min iphone hittar inte datorn och datorn hittar inte iphonen. Faderns sony ericsson hittar datorn men datorn hittar inte mobilen. Datorn hittar heller inte min nya ace bluetooth mus.

Det står att bluetooth funkar och är igång och att den söker efter devices men hittar inget. Ja installerade nytt ram och då slutade bluetooth funka helt men efter ja starta om datorn igen så stod det att de funka igen fast den fortfarande inte hitta nått.

Nån som har någon aning om vad felet kan vara? Jag har sökt på google men ingen verkar ha samma problem.

Edit: Om ja öppnar add device inne i start hittas iphonen o musen. Verkar mycket konstigt. Musen hittas men funkar fortfarande inte.

Intel i7 920 oklockad + Thermalright ultra-120 eXtreme | Gigabyte GA-EX58-UD3R | Asus 9800GTX+ DK | Zalman-600HP | Antec Nine Hundred | 6Gb Corsair XMS3 DDR3 1333MHz | skitigt 320Gb seagate o 1TB WD green power

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2009

Kolla i BIOS, jag har en netbook från HP och där finns det inställningar för bluetooth i BIOS.

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>