Permalänk

Men gör listan jag gjort!

Börja från 1

fungerar inte det får du chilla lite så får la jag kolla på komma över Zzz

Hur mkt minne har du?

Permalänk
Avstängd

Okej ponken alla är vi nya inget fel med det.:)

Ladda in detta i datorn så får du upp all info om datorn.:D Vänligen återkom med en bild på vad som stod.^^

http://www.cpuid.com/

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
5. VIA Audio Driver V6.0.1.7200 for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista & 32/64bit Windows 7.

6. Afudos BIOS update tool V2.38

Detta är ett program som du skall köra i windows och flasha om bios till denna :

M3A78 BIOS 1802

7. ATK0110 driver for WindowsXP/Vista/Win7 32&64-bit

8. ASUS AMD Cool&Quiet utility V 2.18.01 for Windows XP/XP 64bit/Vista 32bit/Vista 64bit/7

9. ASUS Express Gate Installer V1.4.10.4 for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista and Windows7 32/64bit.

10. ASUS Update V7.16.01 Install Program for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista & 32/64bit Windows 7.

Mer skall du inte behöva..

Sen får du gå in och dra ner drivisen till ditt Grafikkort

Först vill jag bara tacka samtliga i tråden för ert intresse och hjälp att ni orkar jag är evigt tacksam för det här nu ska jag testa exakt i den ordningen du skrev jag återkommer senare för se om det funkade.

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem

Tackar Alla för hjälpen nu funkar datorn som den skall Mycket snälla personer här evigt tacksam nu kan jag äntligen gå vidare.

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ockeh
Tackar Alla för hjälpen nu funkar datorn som den skall Mycket snälla personer här evigt tacksam nu kan jag äntligen gå vidare.

Hip hip hurra.:D Grattis.:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Tackar tackar

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk

Wooohooo!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ockeh
det är Mitt moderkort jag har exakt så ser det ut.

Troll!
Hallå, drivrutinerna finns ju att ladda ner på den sidan, om det nu är det moderkortet du har! Fliken "Download", välj rätt operativsystem, ladda ner, installera, klart!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ockeh
haha du är välkommen har jag 64bitars?

Det måste du veta, annars kan du inte ladda ner rätt drivrutin. högerklicka på "Den här datorn" så ska det stå där.

EDIT: Du måste svara på våra frågor, annars kan vi inte hjälpa dig. Nu har du ju ifs fått allt att fungera, verkar det som. Men jag slår nästan vad om att du har mycket onödiga filer/drivrutiner i din dator nu, vilket kommer få den att bli seg. Försök även att skriva grammatiskt rätt, det är mycket svårt att förstå vad du menar ibland.

Lycka till!

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!