Permalänk
Medlem
Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

Mmmm myser av all kul läsning, är väl en av mina små drömmar att få kunna leka lite med en SS kylare, eller ja jag skulle bli lika glad att få leka med LN2 eller dice också även om det kanske är en än mer avlägsen dröm. Ingen som vet var man kan köpa dice eller LN2 pot btw?

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Setting the standard
Där finns de en hel del godsaker,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Lite väl saftigt att köpa nya grejer av Vince direkt. Skulle rekommendera dig att kolla med någon från Europa. SF3D, duniek, pitores osv. Kolla runt lite på XS så ser du säkert något som ser vettigt ut.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Mmmm myser av all kul läsning, är väl en av mina små drömmar att få kunna leka lite med en SS kylare, eller ja jag skulle bli lika glad att få leka med LN2 eller dice också även om det kanske är en än mer avlägsen dröm. Ingen som vet var man kan köpa dice eller LN2 pot btw?

It´s your lucky day man

TechSweden.org: Forum • Visa tråd - S: LN2/DICE pottar

Bara att shoppa fina pottar till fina priser

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Lite väl saftigt att köpa nya grejer av Vince direkt. Skulle rekommendera dig att kolla med någon från Europa. SF3D, duniek, pitores osv. Kolla runt lite på XS så ser du säkert något som ser vettigt ut.

Så sant men det var den första jag kom att tänka på, haha

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Setting the standard
Där finns de en hel del godsaker,

Har kollat där ganska mycket men som Evil säger så är det lite dyrt för mig som arbetslös och novis att lägga ut ~2000kr känns inte helt motiverat.

Skrivet av Evil_AnAnAs:

Lite väl saftigt att köpa nya grejer av Vince direkt. Skulle rekommendera dig att kolla med någon från Europa. SF3D, duniek, pitores osv. Kolla runt lite på XS så ser du säkert något som ser vettigt ut.

Ska kolla på XS om jag hittar någon, annars så får jag kontakta ME4ME angående dom som Sennebring länkade till.

Skrivet av Sennebring:

It´s your lucky day man

TechSweden.org: Forum • Visa tråd - S: LN2/DICE pottar

Bara att shoppa fina pottar till fina priser

WHOA!! Thank you!

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Önskar de fanns system liknande Corsairs H serie fast kompressorkylning hade varit grymt intressant alternativ.

Visa signatur

Game PC: Silverstone Ft2|Asus P9X79 DELUXE |Intel 3930K|16GB Corsair 1600 MHz|ASUS 290X DCII|480 GB Seagate 600 + 120 GB Corsair GTX|WD Raptor 150 Raid 0|Corsair AX750.
HTPC/Filserver: Fractal Design XL|ASUS Z87-A|Intel i5 4670K|16 GB Corsair 2400MHz|256 GB MX100 + 22 TB WD|Corsair 750HX. Laptop: ASUS N55SL|Hackintosh: HP dv5-1095eo 4GB|60 GB SSD